Moderator: gatso76
Technical problems...330/340 wrote: N14106 757WL Cont (vertraging ?)
B-2430 & B-2428alias035 wrote:2 x 747 van Great Wall.
Heeft waarschijnlijk iets te maken met de VIP lounge welke aan het begin van de D-pier zit, gezien vanaf het platfrom/randweg...parkeerplaats voor VIP/Politie voertuigen.PH-BAS wrote:Iemand enig idee waarom er rondom Delta3 hekken stonden?
LX-PMR, ETD 1715G to LBG as 'BAT24B'E-R-I-C wrote:Net op 36R een 390 P1 met LX-POO of PMR.
Niet geheel correct. Op de 2e etage van de D-pier wordt een nieuw low budget hotel gebouwd, het zogenaamde 'Yotel' (is in het nieuws geweest). De kamers zijn een soort van kant en klare cabines. Op het dak van het panoramaterras is een gat in de vloer gezaagd, waardoor via een op airside staande hijskraan, de cabines naar binnen worden gehesen... Puf, lange uitleg. Weet bijna zeker dat dit het moet wezen... Wat betreft het VIP. De huidige VIP zal niet lang meer bestaan, er wordt hard gewerkt aan een nieuwe VIP ruimte in Terminal 3/4, ongeveer ter hoogte van balierij 31/32.gatso76 wrote:Heeft waarschijnlijk iets te maken met de VIP lounge welke aan het begin van de D-pier zit, gezien vanaf het platfrom/randweg...parkeerplaats voor VIP/Politie voertuigen.PH-BAS wrote:Iemand enig idee waarom er rondom Delta3 hekken stonden?
Ga bij Jan de Rijk staan! Grote parkeerplaats en een hoop gras waar je lekker een stoeltje, oid, neer kunt zetten. Je moet wel een endje lopen wil je bomen/vliegveldapparaten willen ontwijken, maar het is allemaal ruim te doen.Triple wrote:Indien de 36R morgen in gebruik is, is het nog maar de vraag of
je er makkelijk bijkomt.
Vandaag weggestuurd door de Kmar bij het "eigen terrein" (Bedrijvenpark aan de kop van de 36R)
B-2429 voor de 36R.Michel wrote:B-2430 & B-2428alias035 wrote:2 x 747 van Great Wall.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more