Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Het heeft te maken met het feit dat Dutch Mil de situatie ter plekke niet kan beoordelen terwijl de mensen op de toren dat wel kunnen! (Als er bijvoorbeeld een Cougar na sluitingstijd binnen komt zal deze door de Ops altijd gewezen worden op ander -aangemeld- verkeer wat bezig is op het veld)SWAT 11 wrote:Hmm, dat is een vreemde want de A109 is echt op lage hoogte over het veld gekomen.
Misschien dat hij via de civiele toren is gegaan van de historische vlucht.
Die was namelijk wel operationeel met twee Harvards in de lucht.
met vriendelijke groet,
http://www.texelairport.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;Otto wrote:AYB724 was NIET de H-24 (in de regel kan je de regi wel afleiden van het callsign) De H-24 ging kapot en werd vervangen door de H-27, het callsign werd niet aangepast. De H-27 is op Texel gelezen en geplaat door Mike
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more