Ja de OTP ja, zakt weg tot (ver) onder de 60%76-er wrote:Je bedoelt OTP?
In dat geval zijn beide antwoorden correct.
Maar passage maakt tenminste winst, da's bij de vracht wel anders ook al lijkt het dieptepunt gepasseerd.
76-er wrote:De samenwerking met KL-grond liep eerst nogal stroef, wat resulteerde in veel fouten. Nu schijnt het lek toch wel aardig boven te zijn. Feit blijft natuurlijk wel dat er veel redundancy weg is.
In het bericht hebben ze het over "flinke vermindering van het aantal vrachtvliegtuigen"; dat is ze al aardig gelukt met die MP 744BCF's maar ik mis t stukje over nieuw materiaal. T lijkt me eerder dat er binnenkort nog meer kisten verdwijnen dan dat er nieuwe/andere bij gaan komen.streep wrote:Ben meer benieuwd wat het aan nieuw materiaal gaat beteken.
B777F met een rooie streep er over ?
Streep
CorrectB767-300ER wrote:De 4BCF's komen niet terug uit de woestijn.
De overgebleven 2 KL ERF's CKB en CKD gaan aan het einde van het jaar , net al de eerdere 2, over naar MP.
En dat is precies waar MP Cargo nou juist groot mee is geworden.Silvester wrote: Overigens is het idee om de freighters bij Martinair onder te brengen meer flexibiliteit,
Erg moeilijk om bij KL de vrije vaart op te gaan, terwijl dit bij MP geen probleem is.
UiteraardSilvester wrote: KL vracht afhandeling zal wel via uitwisseling ( zogenaamde allotments ) de freighters gedeeltelijk blijven vullen.
Ook dat is correct, maar inderdaad opmerkelijk. De laatste 2 jaar zijn er ondertussen al 4x B773 bijgekomen ter vervanging van de vloot, maar is er idd opvallend genoeg nog niets uitgefaseerd......Silvester wrote: Ook is er bij KL nog steeds geen enkele ICA kist uitgefaseerd , vervanging van 747-400 combi gaat ook nog een paar jaar duren.
Welke groei??streep wrote:De eerste 773s waren ook niet voor vloot verniewing maar voor de groei.
Ja KLM is 1 van de weinigen met een 3-4-3 seating in de 777... (enkelt 773). Of dat door klanten nou ook zo positief beoordeeld?streep wrote:Daar is toen zelfs de cabine van de 773 op gebaseerd; zelfde capaciteit.
Is het juist niet zo dat met minder groei uitfaseren meer wenselijk wordt?streep wrote: Andere brandstof prijzen, andere markt....
streep
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more