Motorzwever negeerde vrijdag vliegverbodHurricane wrote:Dit persoon kon blijkbaar niet wachten op de ontheffing
Wellicht vergeet je wel dat daar een lagere concentratie 'aswolk' is en dat ze daarom de gok nemen ??Propwash wrote:Mensen laat u niet gek maken door 'n aantal perception (IVW/NLA, Pleurocontrol en KLPD ....) muppets.
Zo zie je maar weer, wat voor achterlijk luchtvaartland NL wel niet is.
Ik denk dat je je hierin schromelijk vergistHurricane wrote:Je reactie getuigd niet van veel (inside)kennis van de luchtvaart maar dit even terzijde.
Nee. Anders word iedereen gek dat er toch wordt gevlogen terwijl het niet zou mogen en lopen de Alberto S'jes, Peter R. de V'tjes, Pieter L'etjes en Rutger C'tjes de hele luchtvaart weer onterecht zwart te maken. Vergeet niet dat hoogte voor de meeste mensen niet goed in te schatten is, ondanks dat ze zelf beweren dat wel te kunnen, dus is te verwachten dat een hoop mensen zonder verstand van zaken (maar dat zelf niet doorhebben) onterecht zouden gaan zeuren.Propwash wrote:Ja, gemakszucht en 'privé' (zweef)vliegertje pesten
Het gaat mij meer om jouw eigen inzicht dan die van anderen; die meningen zijn inmiddels bekend (en een kreet als Pleurocontrol werkt niet echt in aanzien / serieusheid )Propwash wrote:Ik denk dat je je hierin schromelijk vergistHurricane wrote:Je reactie getuigd niet van veel (inside)kennis van de luchtvaart maar dit even terzijde.
Wat ik nog niet heb aangehaald is het feit dat er 'incidenteel' op FRA wel kisten binnen komen o.a. LH 744 en B737/8.
Ook de KLM heeft toestemming (IVW) om minstens één B737/8 te repositioneren naar FRA.
Zelfs de CEO van Flying Group, vind het 'huidige' Pleurocontrol 'IFR' vliegverbod niet wetenschappelijk weerlegd en kortom belachelijk.
Je moet wel het kaf van het koren weten te scheiden!
Lijkt wel een stukje uit je dagboekmipo72 wrote:Hoi,
Is wel heel stil hier in Purmerend, je ziet geen contrails en geen in/outbound verkeer van Schiphol.
Normaal zit ik altijd in de tuin naar boven te kijken maar nu kijk ik naar mijn vrouw.
Tja ook die mag er wel zijn hoor, is wel geen vliegtuig maar toch......
Moest afgelopen vrijdag werken van 06:00 tot 14:30 maar heb zo goed als niks gedaan.
Immers geen vertrekkende/binnenkomende vliegtuigen dus ook geen maatijden en drinken aan boord brengen.
De 05:00 uur dienst die opkwam werd meteen naar huis gestuurd alsmede ook de helft van de 06:00 dienst.
ik ging als laatste van Schiphol weg bij mijn werk om 12:45.
Mijn collega's zijn tijdens de ochtenduren meerdere keren naar de terminal gereden om maaltijden/kussens/dekens en drinken te brengen.
Kwam voor mij trouwens wel goed uit omdat dit mijn vrije weekend is.
Moet pas maandag weer beginnen om 13:00 tot 21:30.
Vindt het trouwens wel lullig voor mijn collega en goede vriend Jeroen dat zijn vlucht naar Londen Gatwick niet doorging vanochtend 10:00 met Easyjet.
Hij zou een weekendje spotten op LHR en LGW.
Grt,
Michel
Zolang het niet is weerlegd (al dan niet wetenschappelijk) is het nog geldig. (Goh, het zou zo uit Johan Cruijff kunnen komen) In de praktijk is in het verleden al eerder gebleken dat vliegen in dat spul niet veilig is (zo her en der in alle topics hierover staan nog wel een paar linkjes en herinneringen aan eerdere gelegenheden).Propwash wrote:Zelfs de CEO van Flying Group, vind het 'huidige' Pleurocontrol 'IFR' vliegverbod niet wetenschappelijk weerlegd en kortom belachelijk.
Dat moet iedereen voor zichzelf weten, onder welke omschrijving hij iedereen laat vallenPropwash wrote:Je moet wel het kaf van het koren weten te scheiden!
was de PH-BGB volgens de SBS radar.RobertMB wrote: Iemand enig idee welke kist het was en of het een soort "ontdekkings-/testvlucht" was i.v.m. de as vervuiling ?
MvG,
Robert
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more