en welke zijn dat dan, als ik naar jou woonplaats kijk blijkt nl dat je niet eens van de aarde afkomstig bent (somewhere between earth and the universe, dus niet OP aarde)Propwash wrote:In de ons omringende landen,
O.a. Duitsland, Frankrijk en de U.K.Redskin wrote:en welke zijn dat dan, als ik naar jou woonplaats kijk blijkt nl dat je niet eens van de aarde afkomstig bent (somewhere between earth and the universe, dus niet OP aarde)
Dat moet een mooie vaart zijn geweest, met een luchtballon, een snelle ook.Redskin wrote:En de volgende is onderweg:
KL7455, PH-KBE
Dat mag je zeker maar uit hetzelfde bericht;Custom addict wrote: Mag ik daarnaast refereren aan een
Ural vlucht van moskou naar rimini die donderdag bijna uit de lucht viel vanwege de as waardoor oostenrijk nog voor
duitsland en zwitserland dicht ging.
edit - voor diegene die het willen lezen hier het bericht http://www.avherald.com/h?article=42a3d003&opt=256
Een door brandstof tekort emergency-landing heeft mijn inziens weinig te maken met as-wolken. Verkeerde planning lijkt mij eerder de oorzaak dan een mogelijke reactie op de as-wolken (ook gezien de verklaring van de crew dat ze niets opgemerkt hebben tijdens de vlucht).Aviation Herald wrote:When the airplane was about 60nm southwest of Vienna (Austria) and about 30nm northeast of Graz (Austria), the crew reported being low on fuel and diverted to Vienna, where the airplane landed safely about 30 minutes later.
Vienna airport reported, the airplane was on its way from Moscow to Rome, when the crew reported being low on fuel without declaring emergency. The airport, which remained open despite the closure of the air space for all IFR traffic, accomodated the aircraft. The airplane is currently being examined, the crew reported no abnormalities and no malfunctions despite flying almost all the way in air space closed for IFR traffic
Perception BSCustom addict wrote:Echter wat veel mensen vergeten is dat als je wel op lage hoogte vliegt je alsnog last kan krijgen van conteminatie van de hoogte meters.
Denk dat het eent tijd wordt dat je iets minder denigrerend gaat reageren tav de luchtvaart autoriteit.Propwash wrote: de Luchtvaart Authoriteit muppets ons alhier doen geloven zal het allemaal wel niet zijn.
maar zweefvlieger maken (voor zover ik weet misschien dat een zweefpiloot hier uitsluitsel over kan geven) geen primairPropwash wrote: Perception BS
Pitot Tube contaminatie kan ook bij zweefvliegtuigen plaatsvinden en die mogen WEL vliegen.
BTW De Russische president vliegt vandaag van Moskou naar Polen, dus zo erg als de Luchtvaart Authoriteit muppets ons alhier doen geloven zal het allemaal wel niet zijn.
Ook in de U.K. vliegen commercial operators.
Zojuist is er één met 'n PA31 vertrokken naar Bern
Meten is weten en voor zover ik weet is er nog GEEN 'speciale' VA meetballon de lucht in gegaan.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more