MOOI GESPROKEN!Redskin wrote:je oogst wat je zaait en jij bent, met je negatieve gejammer, denk ik druk bezig het respect naar jou toe van anderen forumgebruikers hier te verspelen
MOOI GESPROKEN!Redskin wrote:je oogst wat je zaait en jij bent, met je negatieve gejammer, denk ik druk bezig het respect naar jou toe van anderen forumgebruikers hier te verspelen
Het zal mij 'allemaal' een worst wezen.Redskin wrote:(je oogst wat je zaait en jij bent, met je negatieve gejammer, denk ik druk bezig het respect naar jou toe van anderen forumgebruikers hier te verspelen)
Tja definieer primair. Je moet inderdaad als zweefvlieger ook kunnen vliegen met geblokkeerde static vents en pitot tubes (een vlucht met afgeplakte instrumenten is bij ons op de club een vereiste voordat je je GPL examen mag halen) Maar van de andere kant; dat moet elke vlieger kunnen. Ik kreeg ook afgeplakte instrumenten bij m'n CPL examen. Maar geen enkele zweefvlieger zal de lucht in gaan als ie van te voren weet dat ie geen gebruik kan maken van z'n hoogtemeter of snelheidsmeter. Zonder een hoogtemeter kan de derde planeet vanaf de zon toch aardig hard zijn als je niet weet hoe hoog je zitmaar zweefvlieger maken (voor zover ik weet misschien dat een zweefpiloot hier uitsluitsel over kan geven) geen primair
gebruik van een hoogte meter.
Blijkbaar wel dusThermal wrote:Ik zag tot mijn verbazing zojuist (10 min geleden) dit:
Doet Transavia ook positionerings vluchten zoals KLM en Lufthansa?
Ik zie hem nu ook ja op CasperJa, de volgende HV is ook alweer onderweg naar AMS, de PH-XRW als de HV095
Zojuist eindhoven gepasseerd.Redskin wrote:De PH-XRA is onderweg naar EHRD
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more