Had ergens gelezen dat de combi kisten niet meer mogen vliegen na 20..( weet even niet meer welk jaar dit was.)B767-300ER wrote:Moah, de 744 kan tot 160.000 uur (certificatie), en heb begrepen dat ze nog niet eens over 100.000 uur heen zijn....
Daarbij is er nog geen vervanging besteld voor de 74M en 744. (vor de 74M zet ik mijn pijlen op een 748Combi, die dan nog wel even gecertificeerd moet worden)
M11 gaat er idd uit, 333 is de grootste kanshebber ter vervanging
Ricardo 767-200ER wrote:Hallo,
De PH-BFN is gister (maandag 18 april) aan de FD-check begonnen, dit zal de ene na laatste KLM 747 zijn die hier een FD check krijgt.
Ook de PH-KCH gaat in september 2011 nog naar Xiamen en dat is overigens ook de laatste FD in China.
KCI & KCK gaan in 2012 en 2013 weer de FD in dus ben benieuwd waar deze FD's gedaan gaan worden.
Greetz ricardo
air-bus wrote:Reken er maar op dat de KCG niet op 1 mei gereed is!
Geplande opleverdatum nu is 19 mei, maar een of meerdere dagen uitloop is ook niet ongewoon.
Groeten,
Arno
Op een 777-200KLM komt met een speciale Delftsblauwe tegeltjes livery op 1 van de vliegtuigen!
http://www.tileyourself.com/?utm_source ... n=klm_mail
In juni wordt het toestel gepresenteerd.
greetz Hans
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more