Bron?B767-300ER wrote:Denk eerder GELD problemen bij Euro Atlantic.
Iets wat dit vermoeden aansterkt is de scrap van hun 757's en storage van hun 767-300F, volgens mij is er ook nog een verzoek gedaan aan Trans om deze 737 nog even op AMS te houden (maar geen tijdsframe genoemd voor deze periode).76-er wrote:Bron?B767-300ER wrote:Denk eerder GELD problemen bij Euro Atlantic.
Klopt. Dat bevestigd mijn vermoeden.Hurricane wrote:Iets wat dit vermoeden aansterkt is de scrap van hun 757's en storage van hun 767-300F, volgens mij is er ook nog een verzoek gedaan aan Trans om deze 737 nog even op AMS te houden (maar geen tijdsframe genoemd voor deze periode).76-er wrote:Bron?B767-300ER wrote:Denk eerder GELD problemen bij Euro Atlantic.
één 757 is naar Allegiant gegaan en daarna gesloopt, de andere is naar Fedex (maar nog niet in gebruik).Hurricane wrote:Iets wat dit vermoeden aansterkt is de scrap van hun 757's en storage van hun 767-300F, volgens mij is er ook nog een verzoek gedaan aan Trans om deze 737 nog even op AMS te houden (maar geen tijdsframe genoemd voor deze periode).76-er wrote:Bron?B767-300ER wrote:Denk eerder GELD problemen bij Euro Atlantic.
Zie PMSPL wrote:heb je voor mij het vluchtschema van Transavia naar Gran Canaria, dus naar Las Palmas?
Waar zijn de tijden gebleven, dat er leuke hybride kisten rond vlogenpoereng wrote:3 KLM 737-800's gaan deze zomer voor HV vliegen (gewoon in KLM kleuren)
Haha, klopt.B767-300ER wrote:Ik heb eigenlijk nog nooit een KLM kist deels in HV kleuren gezien.Of ben ik nu afwezig.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more