Brief bij #509 niet voor iedereen!
Forum rules
- aerovet
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: aerovet
Brief bij #509 niet voor iedereen!
Beste Scramble abonnee,
Mogelijk treft u bij uw Scramble nummer 509 dit keer een brief aan over de verlenging van uw abonnement. Door een foutje in de communicatie is deze brief ook aan sommigen verstuurd van wie het abonnement langer doorloopt dan ons laatste gedrukte nummer (511). Onze excuses hiervoor!
Wanneer u tot deze groep behoort, zult u in de Scramble van november (510) precieze informatie kunnen lezen over de financiële afwikkeling. Duidelijk is dat er in ieder geval een aantal opties komen:
· restitutie van het overblijvende deel van uw abonnementsgeld
· restitutie minus de kosten van een on-line abonnement met volledige toegang tot de website ( € 10.00 per jaar)
· schenking van het overblijvende deel van uw abonnementsgeld ter ondersteuning van de Dutch Aviation Society / Scramble
het bestuur
Mogelijk treft u bij uw Scramble nummer 509 dit keer een brief aan over de verlenging van uw abonnement. Door een foutje in de communicatie is deze brief ook aan sommigen verstuurd van wie het abonnement langer doorloopt dan ons laatste gedrukte nummer (511). Onze excuses hiervoor!
Wanneer u tot deze groep behoort, zult u in de Scramble van november (510) precieze informatie kunnen lezen over de financiële afwikkeling. Duidelijk is dat er in ieder geval een aantal opties komen:
· restitutie minus de kosten van een on-line abonnement met volledige toegang tot de website ( € 10.00 per jaar)
· schenking van het overblijvende deel van uw abonnementsgeld ter ondersteuning van de Dutch Aviation Society / Scramble
het bestuur
Proud to be a boomer!
- ATCSpooky
- Scramble Senior
- Type of spotter: Eerst de foto dan het nummer.... (F..)
- Subscriber Scramble: ATCSpooky
Re: Brief bij #509 niet voor iedereen!
En hoe zit het met de overige (en beloofde!) communicatie over het stoppen met de papieren versie, online rubrieken om te testen en te beoordelen, etc etc etc etc etc.....
Many have an image of me; few get the picture
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
Schenking uiteraardaerovet wrote: ↑07 Oct 2021, 11:50 Beste Scramble abonnee,
het bestuur
life is good, but a good life is better
-
- Scramble Master
- Type of spotter: Mil & ex-mil, zowel nummers als platen!
- Subscriber Scramble: patrick dirksen
Ik neem aan dat in dat geval wel het "digitale" abonnement inbegrepen is...?schenking van het overblijvende deel van uw abonnementsgeld ter ondersteuning van de Dutch Aviation Society / Scramble
Voor de overige zaken verwijs ik naar het andere topic, over het verlengen van een abonnement.
Cheers,
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
ook ik als een wat "oudere" spotter ( born in1958) heb wat moeite met de manier waarop met de leden/donateurs wordt omgegaan, volgens mijn label ga ik meer tot 516, maar nummers ( in dit geval) interesseren me niet.
geef dus duidelijk aan welk de laatste analoge papieren versie van Scramble id. waat zeker is, is dat ik een van de velen ben die de 1e Scramble op paoer heeft en de proffesnionlale tijd heeft om een digitaal document te hebben/creeren.
1 ding het antwoord behoeft niet AVG prood te zijn.
geef dus duidelijk aan welk de laatste analoge papieren versie van Scramble id. waat zeker is, is dat ik een van de velen ben die de 1e Scramble op paoer heeft en de proffesnionlale tijd heeft om een digitaal document te hebben/creeren.
1 ding het antwoord behoeft niet AVG prood te zijn.
- aerovet
- Scramble Junior
@ATCSpooky:
" En hoe zit het met de overige (en beloofde!) communicatie over het stoppen met de papieren versie, online rubrieken om te testen en te beoordelen, etc etc etc etc etc..... "
Zoals in de eerste mail van ons te lezen is zal e.e.a. in het komende nummer uiteengezet worden. De procedure blijkt nl wat ingewikkelder dan gedacht vooral voor de niet-"papieren" abonnementen. Alsjeblieft nog even geduld!
" En hoe zit het met de overige (en beloofde!) communicatie over het stoppen met de papieren versie, online rubrieken om te testen en te beoordelen, etc etc etc etc etc..... "
Zoals in de eerste mail van ons te lezen is zal e.e.a. in het komende nummer uiteengezet worden. De procedure blijkt nl wat ingewikkelder dan gedacht vooral voor de niet-"papieren" abonnementen. Alsjeblieft nog even geduld!
Proud to be a boomer!
- aerovet
- Scramble Junior
Beste Merktech
De laatste papieren Scramble wordt nummer 511 (het december nummer) Nadere informatie volgt!
De laatste papieren Scramble wordt nummer 511 (het december nummer) Nadere informatie volgt!
Proud to be a boomer!
- aerovet
- Scramble Junior
@Nilson:
we zijn trots op je !
@Patrick:
dat lijkt me wel!
we zijn trots op je !
@Patrick:
dat lijkt me wel!
Proud to be a boomer!
- ATCSpooky
- Scramble Senior
Volgens de ontvangen Scramble 510 zou met het versturen ervan ook de website worden aangepast met rubrieken uit de papieren versie... kan helaas nog niets terugvinden op de website hiervan!?
Of heb ik het verkeerd begrepen?!
Of heb ik het verkeerd begrepen?!
Ik zit met hetzelfde probleem! Als de papieren versie van Scramble vervangen wordt door wat ik nu online zie.... tsja.
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
En het vervelendste.....
Er wordt me gevraagd een keuze te maken, maar op basis waarvan dan?
De beloofde preview op de site zie of ervaar ik niet.
Vrijwilligerswerk? Jazeker!
Maar duidelijkheid graag.
Zo kun je niet kiezen. Ronduit teleurstellend.
Hoop dat het snel duidelijk wordt.
Er wordt me gevraagd een keuze te maken, maar op basis waarvan dan?
De beloofde preview op de site zie of ervaar ik niet.
Vrijwilligerswerk? Jazeker!
Maar duidelijkheid graag.
Zo kun je niet kiezen. Ronduit teleurstellend.
Hoop dat het snel duidelijk wordt.
"Nix bliev wie it es"
- Scramble Bestuur/Board
- Scramble Rookie
- Subscriber Scramble: Scramble Bestuur
Zie het topic: preview !
Namens het bestuur / On behalf of the board
- ATCSpooky
- Scramble Senior
Dank! Gemiste kans om het niet tegelijk met het ontvangen van nr 510 online te hebben (of te hebben uitgelegd dat het ietwat vertraging had opgelopen) maar een eerste blik erop ziet er goed uit!!