Airline Afhandelaars 2022
Forum rules
Airline Afhandelaars 2022
Het jaar 2022 heeft al wat definitieve veranderingen in de Afhandelaars Wereld gebracht:
Air Arabia naar Swissport
Saudi Arabian Airlines naar Aviapartner
Royal Air Maroc naar Dnata
Laten wij het hier weer netjes houden en dus geen onzin plaatsen. Thanks!
Air Arabia naar Swissport
Saudi Arabian Airlines naar Aviapartner
Royal Air Maroc naar Dnata
Laten wij het hier weer netjes houden en dus geen onzin plaatsen. Thanks!
Re: Airline Afhandelaars 2022
Dat de Royal Air Maroc naar Dnata gaat scandeer ik al jaren, blijkbaar was het nog niet definitief. Per wanneer stappen ze over?
Wat betreft de Moderators hoop ik dat ze dit topic wel in leven houden aangezien de vorige in alle stilte weg is gegaan(geen idee waarom).
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
, voorgaande topic is alles behalve in stilte vertrokken. Maar de reden is simpel: een topic met enkel sensatie heeft geen bestaansrecht.
Hoop dat deze editie een betere afloop krijgt.
Groeten,
Ron
Ron
Dat is mij geheel ontgaan, maar mee eens wat betreft sensatie.
On-topic:
Was er geen tabel met alle handlers en bijbehorende airlines/klanten? Als die nog bestaat is het alleen updaten met alle verschillen wat het overzichtelijker maakt.
Ik zie dat de SAS inmiddels door AP wordt afgehandeld. Zaten deze niet bij SWP?
TAROM per 26 Maart naar Aviapartner.
Turkish Airlines per 1 Juni naar Aviapartner.
Transavia voor vluchten via Eindhoven en Schiphol via Viggo. Voor vluchten via Rotterdam via Aviapartner. Maar goed Viggo is dan ook (nog) niet gevestigd op Rotterdam.
Overigens verloopt contract van Turkish Airlines af in Oktober. Ik weet alleen niet hoe het contractueel zit met opzeggen etc
Zou wel een beetje vreemd zijn, vorig jaar nog een CGO contract verlengd voor 5 jaar. https://www.transport-online.nl/site/12 ... -schiphol/
De link die jij hebt gedeeld, heeft met cargo betrekking tot cargo. Niet met passage zoals ik het lees.PIAfan wrote: ↑25 Mar 2022, 09:58 Zou wel een beetje vreemd zijn, vorig jaar nog een CGO contract verlengd voor 5 jaar. https://www.transport-online.nl/site/12 ... -schiphol/
Heb het even nagecheckt met Swissport zelf, en zij zeggen dat het niet klopt. Contract loopt nog tot oktober sowieso. Wat er daarna gaat gebeuren, dat blijft een raadsel.
Wie gaat Flybe afhandelen?