Eindelijk weer eens een open dag van onze Marine
Voor zover bekend is er een Duitse Lynx en een Nederlandse NH90 aanwezig.
Betreft:
83+18 en de N318.
Aanvullingen zijn welkom.
Marinedagen Den Helder 9 en 10 juli
Moderator: Jaap
Forum rules
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
- De Verrekieker
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Allround
- Subscriber Scramble: Indeed
Re: Marinedagen Den Helder 9 en 10 juli
Het Duitse fregat is niet open en de hangaardeuren zijn dicht. Het Engelse fregat heeft een heli maar is niet toegankelijk en de hangaardeuren zijn bijna helemaal gesloten. De N-318 staat op het helidek van de L-800.
- Mark B.
- Scramble Senior
- Type of spotter: photo only
- Subscriber Scramble: Mark Broekhans
In de Marinedagen 2022 app staan de demonstraties en deelnemers keurig weergegeven. Opmerkelijk is dat er voor zondagmiddag bij de counterdrugs demonstratie eenmalig wel een deelnemende NH-90 wordt vermeld. Heeft een NH-90 (uiteraard niet de N-318) daadwerkelijk eenmalig deelgenomen aan deze demo?
- FlyingTiger
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: FlyingTiger
Ik had gelezen dat er geen demonstratie vluchten uitgevoerd mochten worden ivm niet verlenen van een vergunning.
Net mijn foto's bekeken en in de hangaar van Type 23 Duke-fregat HMS Portland stond een Merlin in tiger c/s, helaas kon ik het serial niet zien, iemand een ID idee?
-
- Subscriber Scramble: Tijnvandebeld