KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
https://simpleflying.com/air-france-klm ... -new-york/
Bijzonder bericht! In ieder geval is het voer voor speculatie.
Bijzonder bericht! In ieder geval is het voer voor speculatie.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Wat gaat AB 9873 doen te WOE?
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ja het blijft wel een speculatie, maar als ik zo bekijk zullen ze ook Airbus A321NEO-LR aanschaffen voor deze vluchten via opties verzilveren. Het lijkt me niet dat Transavia deze vluchten kan uitvoeren, want past gewoon niet in haar filosofie en strategie. Ik denk of vermoed ik dat ze een nieuwe dochtermaatschappij kan oprichten die kan concurreren met La Comapgnie uit Frankrijk met haar all Business Class uitvoering.HV-EIN wrote: ↑25 Mar 2024, 11:33 https://simpleflying.com/air-france-klm ... -new-york/
Bijzonder bericht! In ieder geval is het voer voor speculatie.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Op de een of andere manier moet ik aan tweede paasdag denken bij dat bericht over AF-KLM.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Of er zit wellicht een ander motief achter, zoals LVN noemt achter de paywall:
https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... eo-vliegenDat Smith nu toch deze uitspraken doet, heeft mogelijk nog een ander motief: namelijk om op pole position te staan als het Italiaanse ITA Airways, dat dominant is op Linate, op de luchthaven slots moet afstaan vanwege de overname door Lufthansa.
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 230
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Testregistratie voor de A321 NEO PH-AXA is D-AXXQ
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 230
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Haal het vraagteken maar weg
== All is well, as long as we keep spinning ==
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16100
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
PH-BVV voor modificatie in hangar 14 tussen 6-13apr.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Hierna alleen nog BVU en dan zijn de 300’s gereed. Daarna nog alle 15 x 200’s. Het schema is wel behoorlijk uitgelopen. In de initiële planning zou de hele vloot al gereed zijn in februari 24.
- 747classic
- Scramble Senior
- Posts: 383
- Joined: 30 May 2013, 15:38
- Location: Near EHTW
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Lijkt me een vrij optimistische modificatie tijd voor PH-BVV, geen enkele 773 Business Single Aisle + Premium Comfort Class ombouw tot nu toe was zo snel gereed.
Tekort aan technisch personeel, veel AOG's , waarbij extra personeel nodig is en late levering van (modificatie)onderdelen.
On a twin, you're always one engine failure from a total emergency.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
KLM heeft vermoedelijk het logo bijgewerkt met een nieuw lettertype en een nieuwe slogan "Travel Well". Dit nieuwe lettertype verscheen al eerder in video's die KLM op social media postte, zoals bijvoorbeeld de 1-aprilgrap met de A321neo. In een video die KLM vandaag op Youtube zette is dit logo te zien. Dit logo is onderhand ook op de website te vinden. Is dit een experiment of een officiële wijziging?
https://www.youtube.com/watch?v=ZWlwp_IDYG4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=ZWlwp_IDYG4&t=1s
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Dit is een officiële wijziging inderdaad. KLM gaat nu voor een ander font dan NOA ST sinds 2011. Het lijkt op een variant van Open Sans