Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Dat ligt er maar aan hoe lang ze nog in de vloot blijven. MP spuit z'n vliegtuigen nooit voor de lol over, maar alleen wanneer strikt noodzakelijk. In de praktijk zo eens in de vijf jaar. Voor het nieuwe verfje moet je inderdaad bij de Lacsa-bus zijn.
MP744SF wrote:Er wordt niet over gesproken welke kist het betreft maar had inderdaad al gezien dat het een A320 betreft. Zal "op de zaak" eens kijken welke regi het betreft...
En het winnende nummer is PH-MPE, de Jetix stickering gaat inderdaad de 21e er op.
Brgds MP744SF.
als er dit jaar een D-check komt zal het pas na het zomer seizoen zijn, net zoals vorig jaar met de c-checks, het zou best wel kunnen, de MPD en MPE zijn nu 4 jaar oud en alweer aardig wat uurtjes op de klokken..
stickering zal het hele zomer seizoen er wel op bliven zitten(denk ik)
Ik zag vandaag een stukje in SBS Shownieuws over Sita, ja wie kent d'r niet . Dit was opgenomen in een hangaar ergens op schiphol. Op de achtergrond was de A320 met jetix bestickering te zien. Zo te zien was dit tijdens de onthulling. Sita zit ook bij jetix vandaar dat zij daar aanwezig was. Eén dezer dagen zal de bestickerde A320 dus wel vliegend te zien zijn op schiphol.
Hoe zag het eruit? Ongeveer dezelfde opzet als de 767 Fox Kids jet, met allemaal tekenfilmfiguurtjes erop gestickerd? Het lijkt me namelijk wel grappig om hem na te bouwen als model, ik heb de bouwdoos van de A320 al liggen. Ik was al van plan de PH-MPE te bouwen, dus komt het mooi uit.