Een nieuw lenzen-probeer-weekendje - is daar animo voor ?
Forum rules
- FALCONCREST
- Scramble Senior
lens proberen
Hai Iwan
Ik doe mee, graag in het weekend . Met mooi, warm weer, blauwe lucht, koud bier en een An 22 ...
regel dat Iwan !
Johan
http://www.dapho.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik doe mee, graag in het weekend . Met mooi, warm weer, blauwe lucht, koud bier en een An 22 ...
regel dat Iwan !
Johan
http://www.dapho.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
JOHAN B
http://WWW.DAPHO.NL
http://WWW.DAPHO.NL
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Misschien een wat kritische noot, maar tijdens goed weer, blauwe luchten, zon in de rug, kortom de perfecte omstandigheden scoort iedere lens wel goed lijkt mij. De verschillen zullen dan minimaal zijn.
Ik zou juist geïnteresseerd zijn in de niet standaard omstandigheden, zoals een avondschemer, dan komt het verschil in lenzen veel beter naar voren naar mijn mening.
Met perfect weer foto's maken is niet het moeilijkst maar tijdens de mindere omstandigheden toch nog een goede scherp foto maken met een mooie belichting, dat lijkt mij meer een kunst. Dit zie ik ook wel terug in mijn eigen foto's.
Ik zal er niet bij zijn, vooral ingegeven door tijdgebrek in het weekend.
Ik zou juist geïnteresseerd zijn in de niet standaard omstandigheden, zoals een avondschemer, dan komt het verschil in lenzen veel beter naar voren naar mijn mening.
Met perfect weer foto's maken is niet het moeilijkst maar tijdens de mindere omstandigheden toch nog een goede scherp foto maken met een mooie belichting, dat lijkt mij meer een kunst. Dit zie ik ook wel terug in mijn eigen foto's.
Ik zal er niet bij zijn, vooral ingegeven door tijdgebrek in het weekend.
Assume makes an ASS of U and ME.
Hoi Iwan,
Met een beetje weer ben ik vaak wel in de buurt, en zal dan proberen weer van de partij te zijn, en Nikon vertegenwoordigen. Naar mijn beste weten is de plek langs 06-24 nog wel een maandje open. (de snackwagens hebben geloof ik een vergunning tot 7 mei)
Groeten,
Arjen.
PS. Als er een geluksvogel is met een 200-400VR f4 zou ik die graag eens willen proberen.
Met een beetje weer ben ik vaak wel in de buurt, en zal dan proberen weer van de partij te zijn, en Nikon vertegenwoordigen. Naar mijn beste weten is de plek langs 06-24 nog wel een maandje open. (de snackwagens hebben geloof ik een vergunning tot 7 mei)
Groeten,
Arjen.
PS. Als er een geluksvogel is met een 200-400VR f4 zou ik die graag eens willen proberen.
Ik ken er een, denk alleen niet dat die komtCoast wrote:Hoi Iwan,
Groeten,
Arjen.
Re: Een nieuw lenzen-probeer-weekendje - is daar animo voor
a) Ja.Iwan Bogels wrote:
lenzen-probeer-weekendje: een nieuwe gelegenheid
a) vraag: Is hier animo voor ?
b) vervolgvraag: op wat voor een dag ? Op een zaterdag of een zondag ? In het Paas- of Pinksterweekend, of juist een gewoon weekend.
Ben benieuwd naar de reacties.
Groetjes,
Iwan
PS: Uiteraard kun je op zo'n gelegenheid ook even bijpraten over meer dan alleen lenzen, zoals camera's, digitale opslag en de veelbesproken valkuilen van de digitale fotografie.
b) Datum, plaats & tijd?
mijn camera: Sony Alpha 100
met lenzen: Sony 3,5-5.6/18-70mm kitlens + Sigma 4.0-5.6/70-300mm APO DG
(en geïnteresseerd in lenzen vanaf 400mm)
-
- Scramble Junior
lens-testing
Hi Iwan,
I would very much like to come. When I get the date I'll see if I'm able to.
I would like to take a few shots with the Canon 500 4.0 so I just hope there will be someone who was actually visited by Santa Claus!
greetings,
Kees
I would very much like to come. When I get the date I'll see if I'm able to.
I would like to take a few shots with the Canon 500 4.0 so I just hope there will be someone who was actually visited by Santa Claus!
greetings,
Kees
- Jessica1974
- Scramble Rookie
Hoi Iwan,
Als er weer een dagje lenzen proberen is, lijkt ons dat heel leuk om ook aanwezig te zijn. De vorige keer konden wij helaas niet, ik hoop dan ook dat het dit keer wel gaat lukken. Middag / Avond lijkt ons ook wel wat (al maakt het niet zo heel veel uit.... als het maar droog is!!!)
Ik kan niet de Poll gebruiken maar bij deze dus mijn positieve reactie .
Groetjes Jessica
Als er weer een dagje lenzen proberen is, lijkt ons dat heel leuk om ook aanwezig te zijn. De vorige keer konden wij helaas niet, ik hoop dan ook dat het dit keer wel gaat lukken. Middag / Avond lijkt ons ook wel wat (al maakt het niet zo heel veel uit.... als het maar droog is!!!)
Ik kan niet de Poll gebruiken maar bij deze dus mijn positieve reactie .
Groetjes Jessica