EHRD 09-10-2007
Moderator: gatso76
Forum rules
EHRD 09-10-2007
At 10.45 present today
10+21 A310 GAF Absolutely impossible to take any picture at all, G-BPNT was in front of it and looks rather u/s.
For the rest very quiet, only one Net Jets CS-DML.
Grtn Pieter
10+21 A310 GAF Absolutely impossible to take any picture at all, G-BPNT was in front of it and looks rather u/s.
For the rest very quiet, only one Net Jets CS-DML.
Grtn Pieter
Re: EHRD 09-10-2007
Can anyone tell me if, besides the Bae146, both stairs are still present in front of the 10+21?
Thanks for any update.
Greetings
Peter
Thanks for any update.
Greetings
Peter
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master
- gustav
- Scramble Addict
- Type of spotter: MIL and VIP planes
- Subscriber Scramble: gustav
Highly probably that the 10+21 will stay till tomorrow. It will then depart to Twente Airbase where it will pick up the German president and take off to Germany.
-
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: Backtrack
The Bae146 was towed away and is now parked at B1.PH-HEE wrote:Can anyone tell me if, besides the Bae146, both stairs are still present in front of the 10+21?
Thanks for any update.
Greetings
Peter
I have taken some good pics of the A310. What a beauty to see here at Rotterdam.
Sadly both stairs are still present and i don't think that they will move one inch before the departure of this plane.
- www.rtm-info.nl
- Scramble Junior
ik heb dagelijks met de kist te maken ... naast de gewone checks zijn er veel problemen met moter 1 en 4. De eerste weken is hij al meerdere keer niet ingezet op vluchten door technische redenen. heel jammer voor de VLM ze hebben gewoon een verkeerde kist van Flightline gekregen.Backtrack wrote:Ik weet niet of hij nu weer stuk was. Ze waren engine-run aan het doen En hi jheeft vanochtend gewoon gevlogen.www.rtm-info.nl wrote:De Bae 146 versleept? Is dat ding WEER stuk?
Het kan gewoon een reguliere check zijn. Maar hij is idd wel meer dan gemiddeld kapot dan andere kisten.
Gr Thijs
Groeten,
Marc
- www.rtm-info.nl
- Scramble Junior
- marcel32us
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Alles wat vliegt, als er maar een motor aan zit.
- Subscriber Scramble: marcel32us
Weet iemand hoe laat deze binnenkwamen? Ik kreeg om precies 17.00 uur een Learjet over mijn hoofd toen ik onder de landing door reed, maar kon tijdens het rijden niet zo precies zien wat het verder was.Chicago wrote:Goede avond,
vandaag gezien op het veld,
N888CX LJ45
D-CFAX LJ35
Groeten,
Thimo
Alvast bedankt weer,
Marcel
marcel32us wrote:Weet iemand hoe laat deze binnenkwamen? Ik kreeg om precies 17.00 uur een Learjet over mijn hoofd toen ik onder de landing door reed, maar kon tijdens het rijden niet zo precies zien wat het verder was.Chicago wrote:Goede avond,
vandaag gezien op het veld,
N888CX LJ45
D-CFAX LJ35
Groeten,
Thimo
Alvast bedankt weer,
Marcel
Dat zal de D-CFAX geweest zijn.
Groeyen,
Thimo
- Polleke_NL
- Scramble Addict
- Type of spotter: photography (military only)
- Subscriber Scramble: Ruud van Haaster
Onzin dat er geen fatsoenlijke foto te maken is MET trappen, dat is enkel een kwestie van smaak..., zonder zo'n trap gaat er niemand in of uit zo'n kist dus het is op de grond een integraal deel ervan...., of je het nou leuk vind of niet.... (tenzij je een slurf hebt, maar okay, die zijn erg zeldzaam op EHRD )PH-HEE wrote:Bedankt voor de updates.
Jammer dat gedurende de drie dagen dat de A310 op het platform staat, de trappen niet worden verwijderd.
Nu is een behoorlijke foto, buiten vertrek en aankomst, helaas niet te maken.
Groet,
Peter
Zo zou je bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat een foto van zo'n toestel met piloot niet kan, is tenslotte ook geen onderdeel van de kist zelf...., hou je niet veel mogelijkheden over ??
Ruud