Hoorde dat ding hier volgens mij rond 00.50 local over karren!Dutch Spotter wrote:AN12 UR-CAH STD still 22.30C R74
GRtz DJ
EHAM 05-01-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
- mipo72
- Scramble Addict
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
Hoi,
Hoe kan het dat deze kisten vertrekken in een nachtslot van Schiphol???....
Hebben ze dit ook aangevraagd en/of heeft dit te maken met een Humanitaire vlucht welke door de regering gecharterd is???.......
Had namelijk begrepen dat men na 23:00lt niet meer van Schiphol mag vertrekken mits ze een van te voren aangevraagde nachtslot hebben.
Van KLM en Martinair/Transavia en Arkefly weet ik dat ze nachtslots hebben op AMS.
Wil hier grrag wat meer over weten.
Mvgr,
Michel
Hoe kan het dat deze kisten vertrekken in een nachtslot van Schiphol???....
Hebben ze dit ook aangevraagd en/of heeft dit te maken met een Humanitaire vlucht welke door de regering gecharterd is???.......
Had namelijk begrepen dat men na 23:00lt niet meer van Schiphol mag vertrekken mits ze een van te voren aangevraagde nachtslot hebben.
Van KLM en Martinair/Transavia en Arkefly weet ik dat ze nachtslots hebben op AMS.
Wil hier grrag wat meer over weten.
Mvgr,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Wat betreft het 's nachts vertrekken: ook ik weet niet de exacte regeletjes, maar het zal misschien te maken hebben met het feit dat het om technische problemen (of ze hebben het daar op gegooid?) ging, dat hij veel later vertrok dan origineel ingediend en dat het dan wel mag?
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*