Dat vind ik knap !Delta12 wrote:Die spotters plek aan de polderbaan is idd niks aan, je kan er dan echt uren staan zonder ook maar een vliegtuig te zien.
Oh juist jaDelta12 wrote:Wat het gewoon echt de slechtst mogelijk plaats is.
Moderator: gatso76
gat-ver-dam-me, gaat het langs de polderbaan ook meuren naar vette frietwalm. Echte spotters (bikkels by nature) hebben daar niet eens tijd voor. Dat is voor het dagjesvolk, dus reken maar meteen maar dat het er druk wordt. (nog wat om over te mauwen).FARO wrote:Volgens schiphol.nl:
KOFFIE MET GEBAK VOOR SPOTTERS !
Snackwagens verhuizen mee
Bij de Polderbaan is een tijdelijke spottersplaats aangelegd. Er staan onder meer bankjes en fietsenrekken, en er komt binnenkort een toiletgebouw. De snackwagens verhuizen mee naar de nieuwe locatie. Schiphol werkt nog aan plannen voor een definitieve spottersplaats bij de Polderbaan. Over de invulling daarvan is de luchthaven onder meer in overleg met een aantal spotters.
source schiphol.nl
Marco
Ik denk dat dat niet meer mogelijk is tenzij je echt een heel eind wil om lopenBarcajax wrote:Hoi Polecat, ik vroeg het me stiekum toch ook wel af! Ik denk dat we het antwoord na de 26ste kunnen verwachten. Hoop het wel want ben van plan om 2-2 weer te gaan.
Ben benieuwd,
Gr,Ronald
Ik speel niet voor politieagent of ga je vertellen wat je wel en niet moet doen, maar zo een hek staat er niet voor niks.Stratofreighter wrote: Het is niet moeilijk om deze afzetting te omzeilen maar of de KMar hier nu zo blij mee zal zijn...