Niet echt...SPL wrote:Volgt iedereen het nog?
Groeten Martijn
Een tip als je weet dat je met Arkefly op vakantie gaat, neem een paar extra vrije dagen na terugkomst op om het een en ander op te kunnen vangen.
Gr. MTOW
Niet echt...SPL wrote:Volgt iedereen het nog?
Groeten Martijn
De G-BYAB was al een aantal weken van te voren geregeld door OR.SPL wrote:Ja dat ziet er wel naar uit, aangezien de G-BYAB wordt ingehuurd. Om 21.05 uur gaat de PH-AHX voor onderhoud naar FRA.B767-300ER wrote:ze regelen nu in ieder geval knappe vervanging... da is in verleden wel anders geweest. verder is het vluchtschema vanaf morgen naar mijn idee weer helemaal op orde
Groeten Martijn
EDIT: info about PH-AHX.
Leuk om te lezen dat mijn losse opmerking daadwerkelijk seriues wordt genomen. Leuk, bedankt!Key wrote:Inderdaad!
Info die betrekking had op de dag van melding heb ik in het oorspronkelijke topic laten staan.
De meer algemene info kan dan mooi in dit nieuwe topic lijkt me.
Erik
Toegevoegd:spl wrote:
Actueel uptdate Arke Fly schema:
Aankomst vlucht van gisteren, nu vandaag: OR452 11:30 07:30C NAT G04 EC-JJJ 763
Aankomst vlucht van gisteren, nu vandaag: OR362 14:05 12:50C AUA CUR PH-AHY
Vertrek vlucht van gisteren, nu vandaag: OR365 (samen met OR363) 13:30 16:00C CUR G09 EC-JHD 742 (de EC-JHD komt vandaag leeg uit Madrid om 14:30).
Vertrek vlucht van gisteren, nu vandaag: OR329 16:00 14:50C CUN VRA PH-AHY
Aankomst vandaag, maar nu morgen: OR366 12:40 16:05C BON CUR EC-JHD 742
Aankomst vandaag, maar nu morgen: OR330 16:30 15:05C VRA CUN PH-AHY
Vertrek vandaag: OR341 12:35 18:15C POP PUJ G03 EC-JJJ 763
Volgt iedereen het nog?
Groeten Martijn
Hmmm, een 747 voor brengen van onderdelen,... oke dat kan dan denk ik alleen maar een motor zijn die weer niet past in het lowerdeck van de 767.river747 wrote:Gisteravond (26/1) stond de AHX in ieder geval nog op CUR, naast de CargoB 74F OO-CBB, die waars. onderdelen heeft gebracht.
Denk dat ze bij Arke al blij mogen zijn dat er een kist beschikbaar is die een bepaalde 'lange afstand' kan vliegen.nick777 wrote:oke bedankt
apart dat ze dan geen crew hebben laten invliegen uit spanje, dit is weer een duur grapje zon vertraging neem ik aan
groet nick
Ja, last vn "engine vibrations" keerde terug naar CUR toen de kist op weg was naar SPL. Nieuwe motor werd ingevlogenmipo72 wrote:Hmmm, een 747 voor brengen van onderdelen,... oke dat kan dan denk ik alleen maar een motor zijn die weer niet past in het lowerdeck van de 767.river747 wrote:Gisteravond (26/1) stond de AHX in ieder geval nog op CUR, naast de CargoB 74F OO-CBB, die waars. onderdelen heeft gebracht.
Dat zal dan ook wel een dure motor zijn als dit zo is.(gezien het transport)
Heeft deze 767 van OR dan ook daadwerkelijk motorproblemen??.....
Grt, Michel
Fra-Cur..B767-300ER wrote:Ja, last vn "engine vibrations" keerde terug naar CUR toen de kist op weg was naar SPL. Nieuwe motor werd ingevlogenmipo72 wrote:Hmmm, een 747 voor brengen van onderdelen,... oke dat kan dan denk ik alleen maar een motor zijn die weer niet past in het lowerdeck van de 767.river747 wrote:Gisteravond (26/1) stond de AHX in ieder geval nog op CUR, naast de CargoB 74F OO-CBB, die waars. onderdelen heeft gebracht.
Dat zal dan ook wel een dure motor zijn als dit zo is.(gezien het transport)
Heeft deze 767 van OR dan ook daadwerkelijk motorproblemen??.....
Grt, Michel