EHAM 21-02-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
EHAM 21-02-2008
Hi guys!
Ik ben nieuw hier dus ik moet nog het één en ander onder de knie krijgen, maar dat lukt denk ik wel.
Ik zit alweer gelijk met een vraag, ik ga namelijk 21 februari naar Schiphol, en ik zou graag willen weten wat er die dag voor bijzonders te zien is en wat er bij de KLM Maintenance staat. Ik zal namelijk die dag ook een bezoekje brengen aan de hangars van KLM Maintenance. Uiteraard zal ik hier ook het één en ander aan foto's posten!
Alvast bedankt voor de info!
Groeten Daan van der Heijden
Ik ben nieuw hier dus ik moet nog het één en ander onder de knie krijgen, maar dat lukt denk ik wel.
Ik zit alweer gelijk met een vraag, ik ga namelijk 21 februari naar Schiphol, en ik zou graag willen weten wat er die dag voor bijzonders te zien is en wat er bij de KLM Maintenance staat. Ik zal namelijk die dag ook een bezoekje brengen aan de hangars van KLM Maintenance. Uiteraard zal ik hier ook het één en ander aan foto's posten!
Alvast bedankt voor de info!
Groeten Daan van der Heijden
Er is nog geen topic geopend voor de 21ste, dus nog niets speciaals verwacht. Ongetwijfeld dat er in de loop van de komende dagen een topic geopend gaat worden voor de 21ste, hou die dan in de gaten.
Wat betreft de Hangars, geregeld worden in de diverse dagtopics, updates gegeven wat er in de hangars staat, bijvoorbeeld door de gebruiker 'MAS017'.
Blijf gewoon de komende dagen de topics doorlezen om goed op de hoogte te blijven.
Groeten Martijn
Wat betreft de Hangars, geregeld worden in de diverse dagtopics, updates gegeven wat er in de hangars staat, bijvoorbeeld door de gebruiker 'MAS017'.
Blijf gewoon de komende dagen de topics doorlezen om goed op de hoogte te blijven.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
- Martinvet.nl
- Scramble Junior
Of ze ooit nog terugkomen voor Arke weet je natuurlijk nooit. Maar morgen gaat hij iig leeg terug naar LIS.Martinvet.nl wrote:Is die vlucht naar lissabon meteen weer de laatste die deze kist met portugesche benanning uitvoert voor arke of komen ze weer terug??B767-300ER wrote: Voor OR. Komt terug uit Natal en Fortaleza als OR 460 en zal als OR460P vertrekken naar Lissabon