Wie kan mij helpen aan lokatie/website van een fotospeciaalzaak(en) in de omgeving Los Angeles, San Diego of ergens in die windstreken.
Alvast bedankt,
Kier
Fotospeciaalzaken Verenigde Staten ???
Forum rules
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Hi Jaco,
Helaas ken ik geen zaken als B&H of Adorama in Californië. Maar als je in Californië familie, vrienden of kennissen hebt wonen kun je toch van deze zaken gebruik maken (en nog goedkoper dan zelf in New York kopen).
Laat de gewenste spullen naar een adres buiten de staat New York sturen en je betaalt geen tax (8,375% als je in de winkel koopt, staat NIET op de site in de prijzen verwerkt). Helaas verzenden ze niet naar hotels, dus dat truukje werkt niet.
Mocht je nog goeie tips krijgen dan hoor ik dat graag.
Ciao,
Iwan
Helaas ken ik geen zaken als B&H of Adorama in Californië. Maar als je in Californië familie, vrienden of kennissen hebt wonen kun je toch van deze zaken gebruik maken (en nog goedkoper dan zelf in New York kopen).
Laat de gewenste spullen naar een adres buiten de staat New York sturen en je betaalt geen tax (8,375% als je in de winkel koopt, staat NIET op de site in de prijzen verwerkt). Helaas verzenden ze niet naar hotels, dus dat truukje werkt niet.
Mocht je nog goeie tips krijgen dan hoor ik dat graag.
Ciao,
Iwan
Als je je ticket nog niet hebt geboekt: veel maatschappijen bieden een gratis tussenstop, aan de oostkust, als je naar de westkust vliegt. Misschien kan je dan in New York stoppen en naar B&H gaan. Als ik volgend jaar voor me examen slaag ga ik met m'n ouders een beetje stedentripje Amerika doen en ga ik waarschijnlijk ook via New York naar LA, Las Vegas, San Fran etc.