EHAM 11-06-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
- 330/340
- Scramble Master
- Posts: 3443
- Joined: 21 Jan 2004, 16:38
- Type of spotter: S4 Civiel en militair transport
- Location: Uithoorn
Weet iemand meer over dit:
PRIO 1 UGS A PELIKAANWEG LUCHTHAVEN SCHIPHOL LUCHTVAART INCIDENT SCHIPHOL (VOS: 4) [ 344 171 346 349 342 590 583 529 584 195 594 194 595 381 191 ]
0127019 Brandweer Regionaal Piketcentralist meldkamer
1201999 Brandweer Regionaal Monitorcode
Krijg net bericht dat er flink wat ambulances en brandweer met toeters en bellen in de buurt van de vrachtloodsen langs het Romeo platform rondrijden.
Op P-2000 (kennemerland) is ook een groot aantal alarmeringen te zien.
PRIO 1 UGS A PELIKAANWEG LUCHTHAVEN SCHIPHOL LUCHTVAART INCIDENT SCHIPHOL (VOS: 4) [ 344 171 346 349 342 590 583 529 584 195 594 194 595 381 191 ]
0127019 Brandweer Regionaal Piketcentralist meldkamer
1201999 Brandweer Regionaal Monitorcode
Krijg net bericht dat er flink wat ambulances en brandweer met toeters en bellen in de buurt van de vrachtloodsen langs het Romeo platform rondrijden.
Op P-2000 (kennemerland) is ook een groot aantal alarmeringen te zien.
Grtz, Jan
- michaeldoorn
- Scramble Senior
- Posts: 255
- Joined: 07 May 2003, 10:08
- Location: Amstelveen
- Contact:
De NW was inderdaad al vertokken. Staat nu weer op de E pier.
Alles hulptroepen zijn al weer weg. Was idd erg druk met alle diensten.
De gate was niet aangesloten en de bemaning zat nog aan boord.
De TD was ook nog maar met 2 man bezig in motor 1 en dan enkel aan de buitenkant.
Overigens staat de 200 er ook nog steeds.
Alles hulptroepen zijn al weer weg. Was idd erg druk met alle diensten.
De gate was niet aangesloten en de bemaning zat nog aan boord.
De TD was ook nog maar met 2 man bezig in motor 1 en dan enkel aan de buitenkant.
Overigens staat de 200 er ook nog steeds.
Hi All!
With reference to the NW747-400 emergency. I was at "de Polderbaan" at the moment that the 747 took off.
Polderbaan is runway 36L, engine on fire was the number 2 engine, the one on the left wing next to the cabin. Lots of smoke was coming out just after V2, at 50ft ore so. Tower called immediatelly to the pilot. Pilot reported emergency at or around 500ft.
Regards,
With reference to the NW747-400 emergency. I was at "de Polderbaan" at the moment that the 747 took off.
Polderbaan is runway 36L, engine on fire was the number 2 engine, the one on the left wing next to the cabin. Lots of smoke was coming out just after V2, at 50ft ore so. Tower called immediatelly to the pilot. Pilot reported emergency at or around 500ft.
Regards,