Glidepath wrote:mensen, ook rond het F-platfrom hebben ze doeken gespannen.
volstrekt onzinnig, want je kunt er aan de lange zijde van buitenaf toch al niets meer zien door het giga-tenten park.
Afgehekt tot aan het RJC...en het enige 'doorkijkje' is bij de tourniquet tussen de IAS en Tulip hangar, en dan staat er nog steeds een extra hek tussen. Het Red Bull airpark is een apart vliegveld op het vliegveld geworden. Ons spotters is blijkbaar weinig gegund, als je de kisten wilt fotograferen zal je ergens in/naast de landing moeten gaan staan, of met héél veel mm's op het platform. Er wordt flink beroep gedaan op onze creativiteit.......
Is er al bekend welke frequenties ze gaan gebruiken?.Van de vorige heb ik nog 119.575,122.35,123.475 .Van de race in Detroit kwam ik deze tegen 126.6, 134.8
Denmen wrote:Zie het volgende op de site van Red Bull Air Race:
Qualifying Day (Saturday, July 19th)
09:30 Public Pit Lane Walk (At the Red Bull Air Race Airport)
Iemand meer info hierover, zoals hoe je er op kan komen?
Groets,
Dennis
De dure VIP-kaartjes geven toegang voor die Pit Lane Walk. Tenminste, dat meen ik gelezen te hebben op de site van de race. (dat is niet iets speciaal voor Rotterdam, maar dat geld voor alle races.)
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
aviodromefriend wrote:De dure VIP-kaartjes geven toegang voor die Pit Lane Walk. Tenminste, dat meen ik gelezen te hebben op de site van de race. (dat is niet iets speciaal voor Rotterdam, maar dat geld voor alle races.)
Heb zojuist naar de Air Race organisatie een mailtje gestuurd hoe het zit, of er vrij toegang is, ofdat er hospitality tickets nodig zijn.
Zal zodra ik een reactie heb hem hier posten!
Vanaf de Lloydpier is alles prima te volgen. Daar nog geen hekken. Wel wordt gedurende het weekend de pier helemaal afgezet en kom je het terrein niet op zonder speciale pas. Da's nou jammer...
ILSlover wrote:Weet iemand of er iets life van te zien is op nl televiesie?
Of uberhaubt iets op TV???????
Nederlandse TV: RTL 7, volgens http://www.redbullairrace.com/broadcast.php" onclick="window.open(this.href);return false; niet alleen Rotterdam, maar voor alle races, voor zover ik begrijp. Klik even op de nederlandse link, en je krijgt het hele uitzendschema, gratis en voor niets.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
mitchell wrote:Word de redbull airrace nog herhaald? want zondag ben ik dus op sanicole!
Ik weet niet of RTL een terugkijkmogelijkheid heeft op internet, maar anders kan je het misschien opnemen? Het is maar een ideetje.... En anders is het dus een kwestie van kiezen.