QAJ-413 CASABLANCA arr 15:35 . dep 17:15 naar KOLN-BONN .
Volgens txt.
EHRD 16-08-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
Gezien tussen 16.30 en 18.00 uur
Ik geef alleen maar de registraties, welke ik nog niet eerder gezien heb.
PH-LRM
PH-XRA
PH-HZM
G-HARK
Dan heb ik nog een vraag, namelijk vlucht QAJ413 voor Cassablanca, heb ik niet gezien. Mogelijk dat dit een Transavia toesel betrof? Wie weet wel registratienummer deze vlucht had?
PH-LRM
PH-XRA
PH-HZM
G-HARK
Dan heb ik nog een vraag, namelijk vlucht QAJ413 voor Cassablanca, heb ik niet gezien. Mogelijk dat dit een Transavia toesel betrof? Wie weet wel registratienummer deze vlucht had?
- EHRD88
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil, Bizjet/prop.
Re: Gezien tussen 16.30 en 18.00 uur
als je even goed het topic terug leest kan je zien dat dit een bizjet was van Quick Air Jet Charter en om precies te zijn een Learjet. Weet zelf ook niet welke.goede017 wrote:Dan heb ik nog een vraag, namelijk vlucht QAJ413 voor Cassablanca, heb ik niet gezien. Mogelijk dat dit een Transavia toesel betrof? Wie weet wel registratienummer deze vlucht had?
grt
Cor
kijk ook hier: http://rtm-spotter.blogspot.com/
QAJ413
Bedankt voor je reactie, ik heb maar 1 jet zien vertrekken rond 17.45 en dat was de G-HARK. Ik heb het vermoeden, dat deze het dan wel geweest zal zijn.
Vanwegen het vluchtnummer verwachtte ik een airliner en geen jet, weer wat bijgeleerd dus.
vgr
John
Vanwegen het vluchtnummer verwachtte ik een airliner en geen jet, weer wat bijgeleerd dus.
vgr
John
- www.rtm-info.nl
- Scramble Junior
- EHRD88
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil, Bizjet/prop.
Re: QAJ413
John,goede017 wrote:Bedankt voor je reactie, ik heb maar 1 jet zien vertrekken rond 17.45 en dat was de G-HARK. Ik heb het vermoeden, dat deze het dan wel geweest zal zijn.
vgr
John
zelfs bizjet company's vliegen soms met eigen callsigns. Zo heeft bijvoorbeeld Netjets NJE als code.
Cor
ps. in de luchtvaart nooit zomaar ergens vanuit gaan
kijk ook hier: http://rtm-spotter.blogspot.com/