KMA en rustig aan doen? Ben je wel naar de juiste voorlichtingsdagen geweest? Weet je zeker dat het niet de voorlichtingsdagen voor het KIM waren? hahahaEwan wrote:ik ga het helemaal makkelijk doen, gewoon de heli's achterna. Ik ga volgend jaar met de KMA beginnen. Ik hoop dat ik dan in mn vrije tijd aardig wat tijd bij Gilze kan gaan doorbrengen.
gr. Ewan
GRAS
Forum rules
Des te harder jij werkt des te meer vrije tijd heb je. En misschien is de werklast wel zo hoog dat je ook met de grootste moeite geen vrije tijd over houdt, maar so be it. Heb ik in de afgelopen 5 jaar VWO ook wel gemerkt. Harder werken = meer vrije tijd, maar soms ook nietEwan wrote:wie heeft er wat over rustig aan doen gezegd? ik ga gewoon voledig mn best doen daar natuurlijk. En je zal toch na een tijd af en toe wel eens een paar vrije uren hebben ofzo?
- planespotters.nl
- Scramble Addict
- Type of spotter: Military and F5+
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
Neem van mij aan dat je die echt niet hebt daar, je werkt daar niet alleen, je doet alles als groep, dus als jij je ding af hebt moet je je maten helpen en daarna ben je bekaf. Want dan is het al diep in de nacht en moet je er om 6.00LT weer uitEwan wrote:En je zal toch na een tijd af en toe wel eens een paar vrije uren hebben ofzo?
Ewan, Ik spreek uit ervaring. Het aantal vrije uren zal zeer beperkt zijn. Naast de opleiding zijn er nog veel andere "verplichtingen".Ewan wrote:En je zal toch na een tijd af en toe wel eens een paar vrije uren hebben ofzo?
@Alex: Sorry, ik had jouw reactie over het hoofd gezien, maar blijkbaar delen we dezelfde mening. Van welke lichting ben jij? Groet,
Paul
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Of "See you at returning back home while delivered to the museum" (Het gaat dan nu wel naar Gilze, maar over een aantal jaar zullen er echt wel een Cougar en Chinook in het MLM komen te staan of hoe het dan mag heten, en dan moeten alle Gilze spotters weer naar Soesterberg).Burry wrote:or something like: you're on final final approach
Tja, wat moet je hiermee . Als het je om het spotten tijdens je opleiding gaat, is het KIM misschien wel een betere keus, met de toestellen die op final 22 naar de Kooy zitten. Die komen toch redelijk dicht langs het KIM.PaulGr wrote:KMA en rustig aan doen? Ben je wel naar de juiste voorlichtingsdagen geweest? Weet je zeker dat het niet de voorlichtingsdagen voor het KIM waren? hahahaEwan wrote:ik ga het helemaal makkelijk doen, gewoon de heli's achterna. Ik ga volgend jaar met de KMA beginnen. Ik hoop dat ik dan in mn vrije tijd aardig wat tijd bij Gilze kan gaan doorbrengen.
gr. Ewan
Maar omdat deze opleidingen ook al in elkaar zijn geschoven, mogen/moeten de mensen van de KMA tegenwoordig ook een aantal vakken in Den Helder volgen, dus misschien is er nog hoop.
IMHO druipt zeker in het begin de gezelligheid er van af. (Maar niet heus).Key wrote:Aangezien dit topic 100% gezellige barpraat is,
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Wees maar niet al te zeker van die Chinook en Cougar in het MLM. Als Defensie mogelijkheid ziet om ze (ooit) allemaal voor een leuk bedrag te verkopen, zullen ze er echt geen achterhouden voor het MLM..aviodromefriend wrote:Of "See you at returning back home while delivered to the museum" (Het gaat dan nu wel naar Gilze, maar over een aantal jaar zullen er echt wel een Cougar en Chinook in het MLM komen te staan of hoe het dan mag heten, en dan moeten alle Gilze spotters weer naar Soesterberg).Burry wrote:or something like: you're on final final approachTja, wat moet je hiermee . Als het je om het spotten tijdens je opleiding gaat, is het KIM misschien wel een betere keus, met de toestellen die op final 22 naar de Kooy zitten. Die komen toch redelijk dicht langs het KIM.PaulGr wrote:KMA en rustig aan doen? Ben je wel naar de juiste voorlichtingsdagen geweest? Weet je zeker dat het niet de voorlichtingsdagen voor het KIM waren? hahahaEwan wrote:ik ga het helemaal makkelijk doen, gewoon de heli's achterna. Ik ga volgend jaar met de KMA beginnen. Ik hoop dat ik dan in mn vrije tijd aardig wat tijd bij Gilze kan gaan doorbrengen.
gr. Ewan
Maar omdat deze opleidingen ook al in elkaar zijn geschoven, mogen/moeten de mensen van de KMA tegenwoordig ook een aantal vakken in Den Helder volgen, dus misschien is er nog hoop.IMHO druipt zeker in het begin de gezelligheid er van af. (Maar niet heus).Key wrote:Aangezien dit topic 100% gezellige barpraat is,
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee