2x RS C-130 over the Netherlands 17-9 & 18-9
Forum rules
Ze vliegen hier ook al de hele avond (en gisterenavond trouwens ook) rond en over Wageningen. Meestal een bochtje over de Neder-Rijn naar het westen.
Gewoonweg schitterend om te zien en te horen
Eén van de Herculessen vloog zo laag over (niet meer dan een metertje of 200 schat ik zo) dat zelfs in het donker de omtrek van het vliegtuig duidelijk te zien was. Hopelijk vliegen ze morgen weer rond.
P.S. Ze hangen nu op final voor full stop.
Gewoonweg schitterend om te zien en te horen
Eén van de Herculessen vloog zo laag over (niet meer dan een metertje of 200 schat ik zo) dat zelfs in het donker de omtrek van het vliegtuig duidelijk te zien was. Hopelijk vliegen ze morgen weer rond.
P.S. Ze hangen nu op final voor full stop.
Haha De Dikke in Leusden? Grappig dat ze daar zaten. Kwam ik vaak toen ik nog in Leusden woonde. Hoe is het met Ralf?pendle wrote:Vanavond uitgebreid gesproken (in de lokale pub "De Dikke") met twee van de "mechanics"van de C.130's en zij wisten te melden dat ze maandag zouden vertrekken naar Rammstein. Dat was na aardig wat Jack Daniels en bier, dus hoe betrouwbaar???
Misschien beter terug PMen of in The Hill verder
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
18:55 lt 1 Herk boven het IJmeer (tussen Amsterdam en Almere door) richting NW. Maar ja... welke?
Last edited by frank kramer on 18 Sep 2008, 19:37, edited 1 time in total.
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
tja... als er op dit moment ERGENS iemand is die wat weet van de "current moves" van onze twee Blue Tail Flies, dan MOET dat wel op dit forum zijn... dacht ik zoebauer wrote:Is dit wel het goede forum?frank kramer wrote:18:55 lt 1 Herk boven het IJmeer (tussen Amsterdam en Almere door) richting NE. Maar ja... welke?
Frank Kramer
- DJdeRidder
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4 Mil
- Subscriber Scramble: DJdeRidder
Herky91 (63-7897) made two flyby's at Texel today: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=272793" onclick="window.open(this.href);return false;SF-25 piloot wrote:Herky 91 is now making approaches at soesterberg.
sorry no tailnumber...
Check Out My New FLIGHT Coffee Table Book