hoe naar spottersplaats polderbaan te komen

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
toppiero
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Type of spotter: F3,warbird,mil,civil

hoe naar spottersplaats polderbaan te komen

Post by toppiero »

weet iemand hoe ik zsm vanuit schiphol centrum met OV naar de spottersplaats polderbaan kan komen. vorige ker deed ik het vanuit begin ijweg en dat is heel ver lopen(1 uur). daar heb ik geen zin meer in.
sfeyenoord1
Scramble Addict
Scramble Addict
Type of spotter: An enjoying one

Post by sfeyenoord1 »

Zover ik het weet is dit de enigste mogelijkheid met het OV. Al was er vroeger volgensmij een bushalte op de schipholweg, waarbij je naar de spottersplek nog steeds ver moet lopen, maar grotendeels wel langs de baan. Al ben ik hier niet zeker van ( ! ) Vanuit vijfhuizen is het volgens ook nog een eind lopen. Polderbaan is gewoonweg slecht tot niet bereikbaar met het ov, kies dan zelf liever om maar bij een andere baan te gaan kijken.
PH-MDD
Scramble Senior
Scramble Senior

Post by PH-MDD »

Hoi,

Neem de zuidtangent(lijn 300) Richting Haarlem en stap in Vijfhuizen uit.
Het is dan ook nog wel een stukje lopen maar volgens mij korter dan een uur....

veel succes....
toppiero
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Type of spotter: F3,warbird,mil,civil

Post by toppiero »

PH-MDD wrote:Hoi,

Neem de zuidtangent(lijn 300) Richting Haarlem en stap in Vijfhuizen uit.
Het is dan ook nog wel een stukje lopen maar volgens mij korter dan een uur....

veel succes....
kom ik net op:

zou het ook mogelijk zijn om je fiets in trein en bus me te nemen. dan kan ik het fietsen :D
bramos
Scramble Senior
Scramble Senior
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: no

Post by bramos »

Een vouwfiets gaat denk ik wel lukken (al moet je in de trein misschien bij betalen), maar een normaal 'rijwiel' wordt denk ik (zeker in de bus) niet toegelaten.
EOS400d + Sigma 18-50 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + SlingShot 300AW + 055XPROB + SBH-100
aviodromefriend
Scramble Master
Scramble Master
Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden

Post by aviodromefriend »

bramos wrote:Een vouwfiets gaat denk ik wel lukken (al moet je in de trein misschien bij betalen), maar een normaal 'rijwiel' wordt denk ik (zeker in de bus) niet toegelaten.
Vouwfiets mag je in de trein gratis meenemen, maar dan moet je hem in de trein ook echt opvouwen. Gewone fietsen kan je ook in de trein meenemen, op de balkons die daarvoor zijn aangewezen boven de deuren. Hier moet je wel voor betalen. Misschien een idee om dan van Schiphol Centrum of Hoofddorp te gaan fietsen? Dan heb je die bus niet eens nodig.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
ErikFB
Scramble Addict
Scramble Addict
Type of spotter: civil airliners
Subscriber Scramble: ErikFB

Post by ErikFB »

Voor beide locaties geldt dat je dan alsnog stevig op de pedalen mag gaan staan om er te komen. Vanaf Hoofddorp is de spottersplaats het best bereikbaar. Vanaf Centrum de locaties aan de oostezijde van de Polderbaan. De Hoofdvaart is gewoon een barriere evenals de A5 icm de Zwaneburgbaan.
Post Reply

Return to “'t Praethuys”