hoe naar spottersplaats polderbaan te komen
Forum rules
- toppiero
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F3,warbird,mil,civil
hoe naar spottersplaats polderbaan te komen
weet iemand hoe ik zsm vanuit schiphol centrum met OV naar de spottersplaats polderbaan kan komen. vorige ker deed ik het vanuit begin ijweg en dat is heel ver lopen(1 uur). daar heb ik geen zin meer in.
- sfeyenoord1
- Scramble Addict
- Type of spotter: An enjoying one
Zover ik het weet is dit de enigste mogelijkheid met het OV. Al was er vroeger volgensmij een bushalte op de schipholweg, waarbij je naar de spottersplek nog steeds ver moet lopen, maar grotendeels wel langs de baan. Al ben ik hier niet zeker van ( ! ) Vanuit vijfhuizen is het volgens ook nog een eind lopen. Polderbaan is gewoonweg slecht tot niet bereikbaar met het ov, kies dan zelf liever om maar bij een andere baan te gaan kijken.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Vouwfiets mag je in de trein gratis meenemen, maar dan moet je hem in de trein ook echt opvouwen. Gewone fietsen kan je ook in de trein meenemen, op de balkons die daarvoor zijn aangewezen boven de deuren. Hier moet je wel voor betalen. Misschien een idee om dan van Schiphol Centrum of Hoofddorp te gaan fietsen? Dan heb je die bus niet eens nodig.bramos wrote:Een vouwfiets gaat denk ik wel lukken (al moet je in de trein misschien bij betalen), maar een normaal 'rijwiel' wordt denk ik (zeker in de bus) niet toegelaten.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009