Paar minuten geleden toen ik voor de deur stond van mijn huis, kwam er laag een PC-7 overgevlogen van de Nederlandse Luchtmacht.
Hij vloog richting schiphol.
Misschien is er iemand op Schiphol geweest die hem toevallig heb gelezen, want hij ging veel te snel om hem zelf te kunnen lezen.
Mvgr,
Jeroen van Veen (Tomcatje)
Last edited by Tomcatje on 27 Oct 2008, 17:07, edited 1 time in total.
Dat is zeer waarschijnlijk Diamond31 welke bezig is met een low level navigatievlucht. Deze kwam van de Kooy af. Voor het nummertje straks even op http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... &start=345" onclick="window.open(this.href);return false; kijken.
Volkel is vanavond aan het avondvliegen, maar wat er rond 21.45 boven Nijmegen vloog klonk, in mijn oren, toch heel anders dan een F-16.
Kan dit kloppen?
kan wel een spookje van Wittmund zijn, ik hoorde hier boven Twenthe ook een zwaar geluid (pure speculatie, maar als je de lijn volgt nijmegen >twenthe>noorden van duitsland?)
Over Beek (between Arnhem and Doetinchem) @ 15.49h LT 2 2-ships of F-16's heading east/south-east.
Does anyone know if these were KLu F-16's or others?
Net boven Breda een groot vliegtuig die laag en zeer langzaam over vloog, en hij maakte een geluid dat hij ging landen. Weet iemand welke kist dit is en wat hij hier deed?
markjobse wrote:Net boven Breda een groot vliegtuig die laag en zeer langzaam over vloog, en hij maakte een geluid dat hij ging landen. Weet iemand welke kist dit is en wat hij hier deed?
Misschien de ferryvlucht van de Arkefly 767? Die is om 2055lt opgestegen vanaf Eindhoven na een vlucht voor de KLu.