Camping naast "The Willows"
Forum rules
- amarx
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: amarx
Camping naast "The Willows"
Zijn er toevallig mensen die weten of de camping naast (The Willows) een website heeft?
The willows is een camping onder de landingslichten van de airbase Mildenhall(UK).
The willows is een camping onder de landingslichten van de airbase Mildenhall(UK).
- ifor1996
- Scramble Rookie
- Subscriber Scramble: ifor1996
http://www.caravancampingsites.co.uk/su ... illows.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
succes
succes
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: wamovements
heb eens drie weken op John's field gestaan. Echt een schitterende camping. Zeker toe er een Gally naar de kop van de baan reed en een right hand turn maakte (ipv lefthand). Wij hadden gelukkig geen schade in ons iglo tentje, maar de caravan naast ons had geen kopje meer dat heel was
Heeft een beetje een primitieve douche. (in de burenschuur met alleen koud water en een bouwzeil als douchscherm). Om de hoek een Fish & Chisp tent en hebben echt enorme lol gehad en veel kisten gezien. Wat wel irritant is, zijn de opstartkarren die 24uur per dag aan de RC-135's gekoppeld zijn. Maken veel lawaai, maar een halve fles scottish Whiskey doet dan wonderen
Heeft een beetje een primitieve douche. (in de burenschuur met alleen koud water en een bouwzeil als douchscherm). Om de hoek een Fish & Chisp tent en hebben echt enorme lol gehad en veel kisten gezien. Wat wel irritant is, zijn de opstartkarren die 24uur per dag aan de RC-135's gekoppeld zijn. Maken veel lawaai, maar een halve fles scottish Whiskey doet dan wonderen
wamovements wrote:Echt een schitterende camping.
Hoezo schitterend:
Zeker toe er een Gally naar de kop van de baan reed en een right hand turn maakte (ipv lefthand). Wij hadden gelukkig geen schade in ons iglo tentje, maar de caravan naast ons had geen kopje meer dat heel was
Heeft een beetje een primitieve douche. (in de burenschuur met alleen koud water en een bouwzeil als douchscherm).
Wat wel irritant is, zijn de opstartkarren die 24uur per dag aan de RC-135's gekoppeld zijn. Maken veel lawaai, maar een halve fles scottish Whiskey doet dan wonderen
Greetz,
Patrick
Patrick
camping rwy 11
Hallo amarx,
Ik kom daar elk jaar,zover ik weet is er van die camping geen website.
Ik heb wel een tel.nummer en post adres van de beheerder.
Als je meer info wil stuur mij maar een priv.msg.
Groeten,
Theo
Ik kom daar elk jaar,zover ik weet is er van die camping geen website.
Ik heb wel een tel.nummer en post adres van de beheerder.
Als je meer info wil stuur mij maar een priv.msg.
Groeten,
Theo
- perrie
- Scramble Addict
- Type of spotter: mil
- Subscriber Scramble: perrie
Als je de "camping" bedoelt van boer John, hoorde deze zomer op Fairford tijdens de vertrekdag van een Engelse spotter dat John helaas overleden is. Deze spotter wist ook niet of zijn weilandje met zoals hierboven reeds beschreven douche/wasruimte nog beschikbaar is.
Zelf reed ik altijd naar toe en dan zette ik de tent er neer. John kwam 's avonds vanzelf langs om een pond te incasseren en een gezellig praatje te maken.
Per
Zelf reed ik altijd naar toe en dan zette ik de tent er neer. John kwam 's avonds vanzelf langs om een pond te incasseren en een gezellig praatje te maken.
Per
- amarx
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: amarx
Haha misschien de trailerSquAdmin wrote:wamovements wrote:Echt een schitterende camping.
Hoezo schitterend:Heeft een beetje een primitieve douche. (in de burenschuur met alleen koud water en een bouwzeil als douchscherm).
Ik denk dat ik het toch maar bij de willows hou dan.
Okej heren,
Heel erg bedankt voor de informatie.
En mischien tot volgend jaar ''superted'' Theo
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: andel
Stond op MSF vanavond.
Forwarded for your info is a message from John Tillotson, the current
manager of 'John's Field' at Mildenhall.
Terry.
Hi to every one,
Please note if you wish to camp with a tent in 2009 you must book a
pitch, especially at the bank holiday periods when the site gets
booked up, this has always been applicable to caravans but now
required for all camping.You can book by phoning me on 07881 816781 if
i don't answer the phone leave a message I will always call you back.
Thanks to all who support the site.
Regards
John T
_
Forwarded for your info is a message from John Tillotson, the current
manager of 'John's Field' at Mildenhall.
Terry.
Hi to every one,
Please note if you wish to camp with a tent in 2009 you must book a
pitch, especially at the bank holiday periods when the site gets
booked up, this has always been applicable to caravans but now
required for all camping.You can book by phoning me on 07881 816781 if
i don't answer the phone leave a message I will always call you back.
Thanks to all who support the site.
Regards
John T
_