laatse vlucht vanaf luchthaven tempelhof=dc6 vlucht naar RTM
Forum rules
- toppiero
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F3,warbird,mil,civil
laatse vlucht vanaf luchthaven tempelhof=dc6 vlucht naar RTM
30 2050 Berlin Tempelhof - Rotterdam 2200
we hebben wel de hele tijd over dat de dc6 naar RTM komt. maar dit is de laatse vlucht ooit uitgevoerd van de historische vlucht berlijn Tempelhof
HEEL HISTORISCH DUS!
we hebben wel de hele tijd over dat de dc6 naar RTM komt. maar dit is de laatse vlucht ooit uitgevoerd van de historische vlucht berlijn Tempelhof
HEEL HISTORISCH DUS!
Re: laatse vlucht vanaf luchthaven tempelhof=dc6 vlucht naar
Nee dat is het niet. Het is de laatste internationale vlucht van THF, maar niet de laatste vlucht die van THF vertrekt.toppiero wrote:30 2050 Berlin Tempelhof - Rotterdam 2200
we hebben wel de hele tijd over dat de dc6 naar RTM komt. maar dit is de laatse vlucht ooit uitgevoerd van de historische vlucht berlijn Tempelhof!
- jfaltena
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: jfaltena
Het volledige artikel op luchtvaartnieuws.nl;
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=28359" onclick="window.open(this.href);return false;
Een paar minuten voor middernacht de laatste vluchten, voordat om 24.00 de lichten definitief uitgingen.
Grtz, John
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=28359" onclick="window.open(this.href);return false;
Een paar minuten voor middernacht de laatste vluchten, voordat om 24.00 de lichten definitief uitgingen.
Grtz, John
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
En nog een leuk bericht op Luchtvaartnieuws: drie toestellen staan nog op Tempelhof, ze waren te laat en mochten niet meer vetrekken
En nu vraag ik me af, staan ze nog steeds op de taxibaan te wachten op toestemming? Met de motoren aan? Piloten er nog in?
Wat een verhaal, ik zeg, laat ze staan waar ze staan en maak er een leuk museum van.....
Erwin
En nu vraag ik me af, staan ze nog steeds op de taxibaan te wachten op toestemming? Met de motoren aan? Piloten er nog in?
Wat een verhaal, ik zeg, laat ze staan waar ze staan en maak er een leuk museum van.....
Erwin
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
Volgens berichten in de duitse pers gaat het om twee An2's en een Cessna. De Antonovs hebben de laatste dagen volop rondvluchten uitgevoerd maar donderdag was het weer te slecht om VFR weg te kunnen... er is hevige heisa over de vraag of er alsnog toestemming wordt gegeven om vliegend te vertrekken; het alternatief is ontmantelen en per dieplader van het veld.. op kosten van de eigenaars.
wat betreft de laatste vluchten: die werden uitgevoerd door Ju52 D-CDLH en C-47 D-CXXX.
wat betreft de laatste vluchten: die werden uitgevoerd door Ju52 D-CDLH en C-47 D-CXXX.
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Always going forward... still can't find reverse!
- Wijgert IJlst
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Wijgert IJlst
Jewel hoor Erwin... die kwam zeker over! Je moet alleen denk ik de persoon achter de post kennen... er zijn inderdaad echt mensen op dit forum die dergelijke posts serieus kunnen menen, van dat soort figuren wordt ik ook wel eens moe....ehusmann wrote: Nee natuurlijk denk ik dat niet..... humor kwam blijkbaar niet helemaal over.....
Kind Regards / Groeten,
Wijgert IJlst
Wijgert IJlst
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Er zijn dus inderdaad plannen om de grotere toestellen van het DTMB hier ten toon te stellen. Je zult waarschijnlijk alleen eerst een zooitje huisprojectontwikkelaars buiten de poort moeten zien te houden. Maar misschien dat de economie daarmee meehelpt op het ogenblik.ehusmann wrote:maak er een leuk museum van.....
Erwin
Goh. Heeft dat nadeel toch nog een voordeel.....
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- toppiero
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F3,warbird,mil,civil
three a/c will leave/have left tempelhof with special permission. the 3 lst a/c to leave/that left Tempelhof!
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=28639
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=28639