Het was inderdaad een adem-benemend gezicht en ook het geluid, jammer dat ze zo niet meer gemaakt worden.
Enige minpuntje was, dat ik na een uur extra wachten, direct na het opstijgen mijn camera had opgeborgen om naar huis te gaan. Miste daardoor de mogelijkheid om dit vast te leggen.
Had het graag geweten, dit was een kans die niet meer terug komt.
Was erg gezellig bij de manege, ook weer nieuwe gezichten gezien.
vgr
John
EHRD 17-11-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: D-IPOD
http://www.laasdata.com/corpjet/corpjet-search.php" onclick="window.open(this.href);return false;goede017 wrote:Hallo spotters
Heb vandaag ook de D-IPOD gezien, maar kan dit toestel via google niet vinden. Is er bekend voor welke maatschappij deze kist vliegt en wat voor merk en type het is?
vgr
John
D-IPOD Ce525 c/n 525-0193
credit: laasdata
en de operator schijnt Regional Air Express te zijn...hoewel dat natuurlijk snel kan wisselen bij een bizzer...
N579AU
Hallo spotters
Bij het uitwerken van de gegevens kwam ik een Cessna tegen welke ik met google niet kan vinden. Geen enkele hit en dat is natuurlijk vreemd.
Registratienummer N579AU
Ik meen dat ik dit toestel al eens vaker gezien heb, dus mogelijk als thuisbasis EHRD.
Wie kan hier meer over vertellen?
vgr
John
Bij het uitwerken van de gegevens kwam ik een Cessna tegen welke ik met google niet kan vinden. Geen enkele hit en dat is natuurlijk vreemd.
Registratienummer N579AU
Ik meen dat ik dit toestel al eens vaker gezien heb, dus mogelijk als thuisbasis EHRD.
Wie kan hier meer over vertellen?
vgr
John