Ik heb even het een en ander nagevraagd en nagetrokken, en zolang je de pax maar op de hoogte brengt is het geen probleem.B767-300ER wrote:Jij hebt het over 5 dagen van te voren. Ik dacht dat het 2 weken was.B767 wrote:B767-300ER wrote: Ga voor de gein eens naar http://www.arkefly.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en boek een vlucht naar CUR op 01/12.. dan zie je (voordat je bevestigt) een vertrektijd staan van 08.20 uur....
Hetzelfde geldt voor volgende week 08/12...
Oordeel zelf
Dat is indd niet heel slim als je het dan goed wil doen moet de info op de site ook kloppen absoluut!
Maar officieel gezien mag het dus wel, maar doe het dan ook goed je hebt gelijk!
en hoeveel uur mag je dan in die 5 dagen wijzigen?
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Regards
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Ja inderdaad, maar zolang dit dus niet gebeurd of op een foutieve manier dan schendt de luchtvaartmaatschappij de regels..B767 wrote:Ik heb even het een en ander nagevraagd en nagetrokken, en zolang je de pax maar op de hoogte brengt is het geen probleem.B767-300ER wrote:Jij hebt het over 5 dagen van te voren. Ik dacht dat het 2 weken was.B767 wrote:
Dat is indd niet heel slim als je het dan goed wil doen moet de info op de site ook kloppen absoluut!
Maar officieel gezien mag het dus wel, maar doe het dan ook goed je hebt gelijk!
- B767-300ER
- Scramble Master
DUs als ikhet goed begrijp kan ArkeFLy zoals afgelopen woensdag een vlucht probleemloos 2 dagen ervoor vertragen met zon 12 uur?Boudewijn van Oirschot wrote:
Ja inderdaad, maar zolang dit dus niet gebeurd of op een foutieve manier dan schendt de luchtvaartmaatschappij de regels..
of begrijp ik eea nu verkeerd?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
Boudewijn van Oirschot wrote:Als ze passagiers ervan op de hoogte brengen en mocht het te lang duren dat ze dan een vergoeding en evt. een hotel krijgen volgens mij wel ja. Het is mij nog nooit overkomen gelukkig dus kan het niet bevestigen, maar volgens mij doen maatschappijen het lang niet altijd.
Dat klopt indd het is niet netjes maar het mag wel, het ligt natuurlijk ook aan de manier waarop je het regelt.
Regards
- United
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: United
Heel even off-topic. Worden jullie niet helemaal gek van van jullie nicknames?B767 wrote:Ik heb even het een en ander nagevraagd en nagetrokken, en zolang je de pax maar op de hoogte brengt is het geen probleem.B767-300ER wrote:Jij hebt het over 5 dagen van te voren. Ik dacht dat het 2 weken was.B767 wrote:
Groet
United
- B767-300ER
- Scramble Master
HaHa ja idd, maar doe er niets aan. Tom heeft zich later dan mij geregistreerd met bijna dezelfde naam, en in dit soort gevallen is dat best verwarrend!!United wrote:Heel even off-topic. Worden jullie niet helemaal gek van van jullie nicknames?B767 wrote:Ik heb even het een en ander nagevraagd en nagetrokken, en zolang je de pax maar op de hoogte brengt is het geen probleem.B767-300ER wrote: Jij hebt het over 5 dagen van te voren. Ik dacht dat het 2 weken was.
Groet
United
Regards, N.
Regards, N.
Re
Is het niet de naam dan is het wel het onduidelijke ge-quote ...quote wat nodig is en laat de rest weg
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
Re: Re
Agree, nah back to topic: let's talk about ArkeFlygatso76 wrote:Is het niet de naam dan is het wel het onduidelijke ge-quote ...quote wat nodig is en laat de rest weg
- B767-300ER
- Scramble Master
I will....gatso76 wrote:Is het niet de naam dan is het wel het onduidelijke ge-quote ...quote wat nodig is en laat de rest weg
Regards, N.
Regards, N.
Denk dat wij allebei de 767 gewoon een hele mooie kist vinden wat natuurlijk ook gewoon zo is...B767-300ER wrote:I will....gatso76 wrote:Is het niet de naam dan is het wel het onduidelijke ge-quote ...quote wat nodig is en laat de rest weg
Trouwens vandaag is de CUR/AUA met de AHX toch op tijd volgens readvised schedule op tijd vertrokken, maar nu was de AHQ toch weer laat vertrokken naar Forzaleza en Natal...
De AHX was zelfs 8min voor schema binnen van charter, wat volgens mij gelijk de eerste op tijd terug keerende charter was voor OR:D ik zeg applaus goed gedaan!
Regards
-
- Scramble Senior
OR361 is vandaag 24 uur vertraagd maar dit keer om technische redenen! Verder een man als Noorderhaven maakt problemen alleen maar groter voor alle airlines het gaat niet alleen om dit geval maar hij heeft ten eerste de pik op ArkeFLy en al zijn er technische problemen dus overmacht verwacht hij nog een schade vergoeding van een airline van 600 euro! Die gast probeert het altijd om zijn eigen kassa te spekken! Verder hoor je in het filmpje van 1 vandaag dat minister eurlings er iets aan zou doen .... Nou als die minister eerst eens fatsoenlijk naar de nieuwe werk en rusttijden regeling gaat kijken voor vliegend personeel mischien dat ie dan wel iets nuttigs doet voordat hij het goedkeurd!!
-
- Scramble Senior
- flying_kiwi
- Scramble Master
Volgens AvHerald was het generator failure:Bank_angle wrote:het is een air comet a310 die is ingehuurd voor de 361! Is de x zo erg kapot dan??
http://www.avherald.com/h?article=4112c004&opt=0
Gr.
Yorden
Een emergency? Voor een generator die ermee ophoudt?!? No way, dan is er meer aan de hand.An Arkefly Boeing 767-300, registration PH-AHX performing flight OR361 from Amsterdam (Netherlands) to Aruba (Aruba) with 180 passengers, declared emergency while enroute south of England at FL320 and returned to Amsterdam due to a technical defect, that in turn caused the failure of one of the three generators on board. The landing was safe.