TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
-
- Scramble Senior
-
- Scramble Senior
- B767-300ER
- Scramble Master
ArkeFLy heeft altijd 1 767-kist stilstaan of uitgeleased. Hun dienstregeling is al sinds april zo ingesteld dat ze probleemloos met 2x 767 kunnen vliegen. Dit kwam voort uit de enorme problemen die ze ondervonden in dec/jan dat de AHQ er 2 maanden uitlag op Chania.Bank_angle wrote:want ik weet wel dat de komende de dagen 1 kist stilstaat... teminste die ze in de verhuur kunnen gooien!
Groeten
Op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag zijn er 2 767 vluchten ingepland.Op dinsdag, donderdag en zondags maar 1.
ZO heb je de derde altijd over de hand voor leases en onderhoud, zodat de dienstregeling gewoon doorgang kan vinden...
De NBO lease van 11 december staat al genoemd in het EHAM-Topic van de betreffende dag. Kijk daarvoor hier
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Het zal denk ik weer adhoc worden...Bank_angle wrote:Jep de AHX is een lease aan het doen komt vanmiddag terug! Zonder schemavertragingen van de rest! want alles gaat op tijd... Maarja wat moet je anders als je 1 kist over hebt gewoon vol in de verhuur toch!! Een kist laten stil staan heeft ook geen nut. Verder nog lease's een deze dagen ? Weet er iemand iets ? greetz
Regards
- B767-300ER
- Scramble Master
Toch zonde van die vleugel, die lantaarnpaal had geen schrammetje..76-er wrote:Verrek ja Chania, vorige week zag ik dat de striping op het platform daar wat aangepast is...B767-300ER wrote: Dit kwam voort uit de enorme problemen die ze ondervonden in dec/jan dat de AHQ er 2 maanden uitlag op Chania.
En een heeeel voorzichtige marshaller.
Kist heeft er wel ruim 2 maanden uitgelegen
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
- B767-300ER
- Scramble Master
-
- Scramble Senior
- B767-300ER
- Scramble Master
Laat me niet lachen, aan de buitenkant zien met name de AHX en AHY er niet uit.....Bank_angle wrote:hmm ik zal nog eens goed kijken van de week! verder van binnen zijn het wel de mooiste charter kisten van nederland hoor na de D check!
Wat is er anders aan de binnenzijde tov voor de D Check?
Regards, N.
Regards, N.
Ik moet wel zeggen dat Bank_angle gelijk heeft... Ken maar weinig charters met leren bekleding... De kisten zijn van binnen mooier dan buiten... vind ook dat die witte verf geen potje is op de Y en X... Denk toch dat de Q het paradepaardje isB767-300ER wrote:Laat me niet lachen, aan de buitenkant zien met name de AHX en AHY er niet uit.....Bank_angle wrote:hmm ik zal nog eens goed kijken van de week! verder van binnen zijn het wel de mooiste charter kisten van nederland hoor na de D check!
Regards
- B767-300ER
- Scramble Master
Nope, de TFA is het paradepaardje...B767 wrote:Ik moet wel zeggen dat Bank_angle gelijk heeft... Ken maar weinig charters met leren bekleding... De kisten zijn van binnen mooier dan buiten... vind ook dat die witte verf geen potje is op de Y en X... Denk toch dat de Q het paradepaardje isB767-300ER wrote:Laat me niet lachen, aan de buitenkant zien met name de AHX en AHY er niet uit.....Bank_angle wrote:hmm ik zal nog eens goed kijken van de week! verder van binnen zijn het wel de mooiste charter kisten van nederland hoor na de D check!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
Nou alle 767 X Y Q ! Zien er echt top van binnen uit na de D check ... mooie stoelen lederen bekleding alles op en top nieuw !! Ziet er echt goed uit veel beter dan die martinair 767 en! Ik zou maar snel een kijkje gaan nemen als ik jou was ! TFA is IDD de mooiste mooie recaro lederen stoelen in de cabine google maps airshow ! echt super! Maar toch heeft Arke de mooiste charter kisten van Nederland en dat mag wel gezegd worden...
Greetz
Greetz
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Hahaha er is niet veel keuze.. Martinair stelt ook maar weinig voor en is dus geen geduchte concurrentie voor OR.. Transavia is tegenwoordig steeds meer een lijndienstcarrier dus die telt niet mee. En what about Amsterdam Airlines?? Want volgens mij is dat een beetje alles in eenBank_angle wrote:Nou alle 767 X Y Q ! Zien er echt top van binnen uit na de D check ... mooie stoelen lederen bekleding alles op en top nieuw !! Ziet er echt goed uit veel beter dan die martinair 767 en! Ik zou maar snel een kijkje gaan nemen als ik jou was ! TFA is IDD de mooiste mooie recaro lederen stoelen in de cabine google maps airshow ! echt super! Maar toch heeft Arke de mooiste charter kisten van Nederland en dat mag wel gezegd worden...
Greetz
En natuurlijk ook omdat ze met de geweldige 767 vliegen heBank_angle wrote:Nou alle 767 X Y Q ! Zien er echt top van binnen uit na de D check ... mooie stoelen lederen bekleding alles op en top nieuw !! Ziet er echt goed uit veel beter dan die martinair 767 en! Ik zou maar snel een kijkje gaan nemen als ik jou was ! TFA is IDD de mooiste mooie recaro lederen stoelen in de cabine google maps airshow ! echt super! Maar toch heeft Arke de mooiste charter kisten van Nederland en dat mag wel gezegd worden...
Greetz
Regards