Tja, wat is de echte spotters-spirit? In essentie ben ik het wel met je eens, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik datzelfde binnen Nederland toch ook wel doe. Een hele dag op Schiphol staan levert me met een beetje geluk 10 nieuwe bakken op. En dan kom er ik er nog niet eens zo vaak.wrxflyer wrote:Wanneer opeens het aantal spotters toeneemt, wee je dus al meteen ,dat wel een "bijzondere"kist aan zit te komen, omdat die heren dat op internet gelezen hebben en blijkbaar allemaal binnen rij-afstand van dat vliegveld wonen.
Of dat nu de echte spotters-spirit is................niet echt, vind ik
Alleen als ik naar het buitenland ga dan zie het allemaal wel. Ik zoek wel uit wat er in de buurt te beleven is, maar voor de rest vertrouw ik op het geluk. Uiteindelijk vind ik dat toch het leukste. Heerlijk een hele dag in het zonnetje staan wachten en bij elke vette bak uit je dak gaan.
En nu ik er aan denk, ik kan me nog een keer Fairford landing herinneren (ik meen 1997, kan ook 1998 geweest zijn), toen er een Hercen meet was. Op woensdag gingen we naar Lyneham en daar stonden een Braziliaan, Chileen en Jordaan geloof ik. Allemaal verwacht op Fairford, dus we werden er eigenlijk niet wild man. Maar op Fairford kwam opeens een onverwachte Herc binnen zeilen, een Maleisier. Toen ging iedereen opeens wel uit zijn dak, want niet bekend vooraf.... Tja, niet weten wat er komt is voor mij dus inderdaad wel het leukste.
Erwin