EHAM 17-12-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
- m spaargaren
- Scramble Newbie
Ha die Chris deze B737 heeft een basis transavia kleuren de T is uit decHabu wrote:Dit zou de PH-HZI moeten zijn.Bokkum wrote:Found following flight (a/c type B738):
STD 12.00Lt as HV051 to KEF/MSP
Als iemand vertrek en kleurtjes kan bevestigen, dan stel ik dat errug op prijs.Grts, Chris.
staart vervangen voor een S met op de romp Sun Country titels
Hopelijk heb je hier wat aan
Grt Marco
Deze kwam aan uit DUB.Stuart J wrote:Inound for 27 (2045LT) is one of the older Gulf 4s N595E Cheers
Deze kwam aan uit LBG.Stuart J wrote:Inbound 36R/04 now (2015LT) is Beech 350 OO-SDU Cheers
Verder:
- CHRIS: PH-HZI finally left finally 20:50A.
- Aegean still not left, have the feeling it will not go.
EZY -> 18:51A G-EZDR
IB -> 18:35 now 22:24C EC-ILP
BA -> 21:50C G-EUOI
LX -> 22:00 HB-IPT
LO -> 21:37C SP-LDH
TP -> 21:58C CS-TPD
TK -> 21:50 now 01:45C
TP -> 23:34C CS-TTC
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Re
AY ERJ190 OH-LKM, C06 confirmed...geparkeerd naast 'de trouwe' Mad Dog LN-RMC
Re
Staat geparkeerd op Oost zoals werd aangekondigd...nog wel want een MP trekker staat al klaarivo de groot wrote:Ph-ezb for runway 22... (119.05)
Credits Pino Tomè
Als het goed is, was hij hier 22-09 voor het eerst.SPL wrote:Know for 99,99% sure that's not a first visit. Don't know the exact date for the other visit(s). Can loke it up tomorrow.gatso76 wrote:confirmed as being A321 D-AISO, B13...first visitSPL wrote:LH -> 22:20 D-AIRK Groeten Martijn
Groeten Martijn
-
- Scramble Senior
Goedemorgen,
Alweer een week geleden ik weet het maar zit net mijn log van deze dag te verwerken...
Toen ik rond half 3 naar huis reed kwam er een Swiss RJ in Star Alliance kleuren binnen. Nou hebben ze er 2 in die kleuren en ik moet ze dus allebei nog, mijn laatste twee zelfs
Wie kan mij hiermee helpen!!!
Mijn dank is groot!!
Joost
Alweer een week geleden ik weet het maar zit net mijn log van deze dag te verwerken...
Toen ik rond half 3 naar huis reed kwam er een Swiss RJ in Star Alliance kleuren binnen. Nou hebben ze er 2 in die kleuren en ik moet ze dus allebei nog, mijn laatste twee zelfs
Mijn dank is groot!!
Joost
HBIYV according CISS touch 14.34LTpoldertoren wrote:Goedemorgen,
Mijn dank is groot!!
Joost
Sander