TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re
Het was anders gisteren wel lekker stil in hun kantine cq rookholJames wrote:En dus wens ik de collega's van Servisair veel sterkte toe volgend jaar en zal men weer nachtdiensten moeten gaan lopen
Re: Re
gatso76 wrote:Het was anders gisteren wel lekker stil in hun kantine cq rookholJames wrote:En dus wens ik de collega's van Servisair veel sterkte toe volgend jaar en zal men weer nachtdiensten moeten gaan lopen
Well when they want to change i think servisair is the best option and most experianced handler at SPL!
Regards
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Re
KLM?B767 wrote:
i think servisair is the best option and most experianced handler at SPL!
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
- cHabu
- Scramble Master
- Posts: 5536
- Joined: 22 Jan 2005, 20:49
- Subscriber Scramble: cHabu
- Location: Alkmaar / Wijchen
- Contact:
Ah ! Zoals ?B767-300ER wrote:Ik denk dat er behalve het financiele gedeelte ook nog andere dingen ten grondslag liggen van deze beslissing/keuze
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Ik denk dat het financiele ook maar een klein gedeelte van de reden is, tenzij het om KLM afhandeling zou gaan...cHabu wrote:Ah ! Zoals ?B767-300ER wrote:Ik denk dat er behalve het financiele gedeelte ook nog andere dingen ten grondslag liggen van deze beslissing/keuze
Ik denk dat het er hier gewoon gaat om, Arke die al een tijdje weg wil bij Menzies, omdat ze niet tevreden zijn over de afhandeling, maar wel de enige afhandelaar is met nachtdienst, dus zie maar is een ander te krijgen! Nou dan kan je kiezen tussen AP en Servisair, en dan is het gewoon kromweg jammer dat AP geen widebodies heeft anders hadden zij zeker goede concurrentie kunnen bieden... Al bied je dan onder de norm het gaat toch ook wel een beetje om ervaring! En ik denk dat Servisair de meeste ervaring heeft met de 767 van de afhandelaars... en het materiaal ervoor heeft (niet in goede staat maar goed dat hoort bij de charme van de afhandelaar).
KLM Afhandeling zal bij Arke nooit ten sprake komen, kromweg te duur en dus niet rendabel voor een chartermaatschappij, de eigenlijk iets duurdere low-cost carrier! En zoiezo is voor de meeste maatschappijen KLM geen optie in deze moeielijke financiele tijden... Om maar aan te geven dat de MH ook nog steeds zoekende is naar geschikte afhandelaar... Of bijv. KLM en CO zijn ook samen in het skyteam en toch kiest CO niet voor de KLM afhandeling... Dat is wel een financiele keuze!
Regards
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
HV is 100% eigendom van KLM(AF) logisch dat die dus hun afhandeling doen dan heb je het tenslotte in eigen beheer. ArkeFLy is niets van KLM.SpotterNL wrote:Ik zal m'n mond maar houden over HV dan zeker?B767 wrote: KLM Afhandeling zal bij Arke nooit ten sprake komen, kromweg te duur en dus niet rendabel voor een chartermaatschappij, de eigenlijk iets duurdere low-cost carrier!
Ook CO is niets van KLM, behalve dat ze in dezelfde alliantie vliegen. Is dus een heel andere vergelijking
Last edited by B767-300ER on 19 Dec 2008, 06:53, edited 1 time in total.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Geen concrete voorbeelden van mijn kant, maar kan me niet indenken dat financieen de enigste reden zouden zijn. Zoals Tom reeds hierboven zegt, zal er wellicht(!) enige matige van ontevredenheid zijn omtrent Menzies, al kan ik je geen voorbeelden geven, is gewoon een suggestie/vermoeden van mijn kant. Als een maatschappij tevreden is over de afhandelingsmaatschappij, bedenk je je wel 2x voordat je gaat switchen naar een andere, die misschien (heb ik geen idee van) iets goedkoper is als je huidige. Kan me niet voorstellen(ik zeg dus niet dat het niet zo is) dat ServisAir en Menzies Aviation heel veel uit elkaar lopen qua prijs. Vandaar het vermoeden dat er meer achter zitcHabu wrote:Ah ! Zoals ?B767-300ER wrote:Ik denk dat er behalve het financiele gedeelte ook nog andere dingen ten grondslag liggen van deze beslissing/keuze
Chris, het is niet mijn bedoeling je werkgever (of indirect jou) in een kwaad/verkeerd daglicht te stellen Het is slechts een vermoeden van mijn kant dat er meer moet zijn als alleen financieen. Het zou mischien ook zo kunnen zijn dat Menzies niet door wil met ArkeFly.
DIe het weet wag het zeggen
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Re
Iedereen was hard aan het werkgatso76 wrote:Het was anders gisteren wel lekker stil in hun kantine cq rookholJames wrote:En dus wens ik de collega's van Servisair veel sterkte toe volgend jaar en zal men weer nachtdiensten moeten gaan lopen
Dit is goed nieuws voor beide bedrijven.