Niet alleen het feit dat een chartermaatschappij is. Een beetje bedrijf kan daar op inspringen.B767 wrote:Een homebase Chartermaatschappij zegt genoeg denk ik... is altijd lastig!B767-300ER wrote:Chris,Chabu wrote:Arke is geen makkelijke klant om af te handelen (= feit).
Kan je mij uitleggen waarom Arke een lastige klant is, of in ieder geval aangeven waarom Arke een lastigere klant is als een andere maatschappij?
(Moet daar eigenlijk op in kunnen springen, vaak met wat kunst en vliegwerk...)
Laten we het er op houden dat er nogal wat eisen worden gesteld en dan druk ik me voorzichtig uit.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat we uiteindelijk m.b.t. Arke, als afhandelaar, geen slechte prestatie hebben geleverd.
Zeker het afgelopen jaar niet.
Ik denk echt dat Servisair geen idee heeft wat voor werk ze hebben binnen gehaald, desalnietemin wens ik ze suc6 met TFL.