off topic EHAM 01-01-2009 KLM rondvlucht
Forum rules
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Camera op scherp en win 2 vliegtickets
Bij een bijzondere vlucht hoort een bijzondere fotowedstrijd. Daarom nodigt KLM iedereen uit de Celebration Flight met de digitale camera vast te leggen. Daarmee maakt u kans op 1 van de 12 prijzen: twee tickets naar een KLM bestemming naar keuze. De inzender van de mooiste foto mag bovendien ook een dag mee met een KLM fotoshoot.
Wat moet u doen? Fotografeer de Celebration Flight samen met een herkenbaar punt en stuur ons de foto vóór 15 januari. U kunt een foto van maximaal 3 MB vanaf 1 januari via deze website versturen. De route van de Celebration Flight wordt op deze site op 31 december bekend gemaakt.
Bij een bijzondere vlucht hoort een bijzondere fotowedstrijd. Daarom nodigt KLM iedereen uit de Celebration Flight met de digitale camera vast te leggen. Daarmee maakt u kans op 1 van de 12 prijzen: twee tickets naar een KLM bestemming naar keuze. De inzender van de mooiste foto mag bovendien ook een dag mee met een KLM fotoshoot.
Wat moet u doen? Fotografeer de Celebration Flight samen met een herkenbaar punt en stuur ons de foto vóór 15 januari. U kunt een foto van maximaal 3 MB vanaf 1 januari via deze website versturen. De route van de Celebration Flight wordt op deze site op 31 december bekend gemaakt.
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: FrankCrebas
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Dat word dus low level door de polder heenFrankCrebas wrote:Leuk idee inderdaad! Een mooi scenario zou een schaatser op een meertje + een landmark, zoals een molen, plus de kist (en?) er boven kunnen zijn. Het weer zal het in elk geval mogelijk moeten maken. Hollandser kan niet!
F
Greetingz,
Hurricane.
Groeten,
Ron
Ron
Een beetje voorwerk verrichten....zo van stel dat ze die en die route vliegen welke herkenbare plekken zijn er en welke zijn echt leuk om vanuit te fotograferen.is wel kort dag ... 1 dag om de perfecte locatie te winnen ...
http://jetphotos.net/showphotos.php?userid=16298" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: does/did it fly...I'll write it down....
- Subscriber Scramble: 4122
Had eigenlijk wel interessant geweest als ze de Fokker uit het Aviodrome (wat is het ook alweer een F.7 geloof ik) een vlucht hadden laten maken....
Ideetje voor later in 2009 ???
grts Mark
Uiteraard iedereen prettige dagen een de beste wensen/vliegtuigen voor 2009.
Ik vermoed dat ik weinig tijd heb om te gaan spotten, met een 2-ling op komst (begin Februari).
Ideetje voor later in 2009 ???
grts Mark
Uiteraard iedereen prettige dagen een de beste wensen/vliegtuigen voor 2009.
Ik vermoed dat ik weinig tijd heb om te gaan spotten, met een 2-ling op komst (begin Februari).