Oh hoe durf jeB767 wrote:ErikFB wrote:Een "uitglijdertje" dus
Ik lijk OR wel
Haalt gelijk herinneringen op over zaken die ik tegen het OR personeel heb uitgesproken waar ze totaal niet blij mee waren
Oh hoe durf jeB767 wrote:ErikFB wrote:Een "uitglijdertje" dus
Ik lijk OR wel
Minor correction: Die wingtip hebben ze er toch echt zelf afgereden, op Chania hebben ze niet eens pushback trucks. Sindsdien is echer wel de belijning op het bewuste platform aangepast heb ik een paar maanden terug gezien. . Idd foutje van de marshaller, maar de PIC blijft eindverantwoordelijke.ErikFB wrote: En inderdaad met 3 767's die hun werk trouw doen kan er wel eens iets kapot gaan ( ook buiten schuld van OR om, zie incident op Malta / Kreta waar de wingtip er afgereden werd na een verkeerd push-back actie van het grondpersoneel )
Wat is dit nu weer voor l..koek een pic moet de aanwijzingen van een marschaller opvolgen en niet naar achter kijken of de marschaller zijn76-er wrote:Minor correction: Die wingtip hebben ze er toch echt zelf afgereden, op Chania hebben ze niet eens pushback trucks. Sindsdien is echer wel de belijning op het bewuste platform aangepast heb ik een paar maanden terug gezien. . Idd foutje van de marshaller, maar de PIC blijft eindverantwoordelijke.ErikFB wrote: En inderdaad met 3 767's die hun werk trouw doen kan er wel eens iets kapot gaan ( ook buiten schuld van OR om, zie incident op Malta / Kreta waar de wingtip er afgereden werd na een verkeerd push-back actie van het grondpersoneel )
Vlootverdubbeling?B767 wrote: Maar de vluchten niet, de vloot word bijna verdubbeld... TFB TFC en een 757... dus die 2900 kunnen ze gaan halen en dat doen ze ook vast en zeker
Kijk James, met jou kan ik pratenJames wrote:Wat is dit nu weer voor l..koek een pic moet de aanwijzingen van een marschaller opvolgen en niet naar achter kijken of de marschaller zijn76-er wrote:Minor correction: Die wingtip hebben ze er toch echt zelf afgereden, op Chania hebben ze niet eens pushback trucks. Sindsdien is echer wel de belijning op het bewuste platform aangepast heb ik een paar maanden terug gezien. . Idd foutje van de marshaller, maar de PIC blijft eindverantwoordelijke.ErikFB wrote: En inderdaad met 3 767's die hun werk trouw doen kan er wel eens iets kapot gaan ( ook buiten schuld van OR om, zie incident op Malta / Kreta waar de wingtip er afgereden werd na een verkeerd push-back actie van het grondpersoneel )
werk wel goed doet.....de fout en verantwoording ligt toch echt bij die idioot die marschalde
Hallo!B767-300ER wrote:Wil het je best sturen, maar..........
Het shorthaul (Europa/turkije egypte etc.) schema is bijna elke week/maand anders gedurende de zomer.
Long haul is redelijk stabiel gedurende de zomer.
Is vertrokken op 24 Maart naar FRA en komt 9 April weer terug uit FRAB767-300ER wrote:Iemand enig idee waar de -AHX uithangt?
Het zit Arke weer niet mee. OR362 die vanochtend om 07.55lt had moeten binnen komen word nu verwacht op 17-04 om 03.45lt. Dit vanwege een tussenlanding om technische redenen.T7 wrote:Expected to land at 16.10lt is Blue Panorama 767-300 EI-CXO. Ferry as OR121P and parking D2. At 17.00lt operating flight OR121 to ACE/FUE.
Bank_angle wrote:Idd het zit ArkeFly niet mee... Twee kisten AOG in het buitenland (overmacht en kan gebeuren). Morgen waarschijnlijk twee miami air 737's voor OR op EHAM om de pax uit cur mee terug te nemen!