Afghanistantop in Den Haag 31-03-09 speculaties & vragen
Forum rules
- Martinvet.nl
- Scramble Junior
Re: Afghanistantop in Den Haag 31-03-09 speculaties & vragen
Lang leve de zomertijd
- js51672
- Scramble Addict
- Type of spotter: ..
- Subscriber Scramble: no more
Mooie lijst,Bokkum wrote:Nooit zekerheid, kwam het zelf ook tegen op de Engelse spotterslijst (credits: David Wells / John Dyer):skycruiser wrote:Waar komt overigens de zekerheid vandaan dat ze pas op 1/4 in LGW aankomen?
Argentina – Aerolineas Argentinas A343 to LGW 1/4
Australia – it now seems will bring a B737BBJ after all (due LGW 28/3)
Brazil – will apparently bring no less than four aircraft including the A319CJ & a B732 (due LGW 29/3)
Canada – CC-150 (A313) to LGW 31/3
China – Air China B744 to LGW 1/4
Czech Republic – A319CJ to Northolt
Egypt – A342 SU-GGG – destination TBA (was LGW)
France – the A319CJ is now expected to go to Luton not LGW
Germany – GAF A313 now expected to use Stansted inbound as well as outbound
India – Air India B744 to LGW 31/3
Indonesia – type changed to A333 & due at LGW
Italy – A319CJ to Stansted
Japan – JASDF B744s 20-1101/02 to LGW 1/4
Mexico – the B752 TP-01 will go to LHR & not Stansted
Netherlands – Fk70 PH-KBX to LGW
Russia – now due to use an Il-76, two Il-62s, two Il-96s & three Tu-154s into Stansted!
Saudi Arabia – expected to use several aircraft as well as the B744 into Stansted
Singapore - TBA
South Africa – B737BBJ ZS-RSA to LGW
South Korea – now to use an Asiana B744 to LGW 31/3
Spain – to operate an A310 into Luton
Thailand – B734 to LGW – now cancelled?
Turkey – A319CJ TC-ANA to Luton
USA - the story now goes that they will use Stansted rather than Mildenhall & that there will be one VC-25A & two C-32As plus a pair of H-60s along with a United B744, however, another report still refers to Mildenhall for the USAF aircraft
Ben deze dag ook in Londen...
maar daar worden de vluchten ook erg verdeeld ovr alle velden!
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Euh ja logisch toch als ze daar 4 grote civiele velden, Gatwick, Heathrow, Stansted en Luton bij elkaar hebben en dan ook nog eens een kleiner civiel veld Northolt. Maar voor de rest lijkt het bijna op dezelfde situatie als we hier hebben
Militair veld denken en civiel veld schrijven. Maar inderdaad correct zoals hier onder geschetst.
Militair veld denken en civiel veld schrijven. Maar inderdaad correct zoals hier onder geschetst.
Assume makes an ASS of U and ME.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Off topic: dacht altijd dat Northolt het VIP veld was van de RAF, dus militair (het vaste veld waar de VIP Gulf altijd naar toe pendelt vanaf de RIAT). Ook in een oud frequentieboekje staat het bij de militaire velden.Thijs wrote:een kleiner civiel veld Northolt.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Klopt, RAF Northolt is militair. Het ontvangt echter ook veel civvy bizjets, net als bv. Torrejón.
Erik
Erik
What four words, Jimmy!?!
Ik ga er vanuit dat het Jetcenter op RTM off limits is tijdens de top. Weet iemand toevallig of de Doenkade (N209) ook gesloten zal worden?
Greetz,
Patrick
Patrick
Ik woon er bijna langs, niets gehoord, lijkt me stug hoor.SquAdmin wrote:Ik ga er vanuit dat het Jetcenter op RTM off limits is tijdens de top. Weet iemand toevallig of de Doenkade (N209) ook gesloten zal worden?
AK01 wrote:Ik woon er bijna langs, niets gehoord, lijkt me stug hoor.SquAdmin wrote:Ik ga er vanuit dat het Jetcenter op RTM off limits is tijdens de top. Weet iemand toevallig of de Doenkade (N209) ook gesloten zal worden?
goedemiddag vraagje zullen er veel in rtt landen of gaat het allemaal naar schiphol grtz Thomas
- Trabanti
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Type O, negative
- Subscriber Scramble: Nu niet
"Klopt, RAF Northolt is militair. Het ontvangt echter ook veel civvy bizjets, net als bv. Torrejón."
Biggin Hill is 1 van de populairste GA/bizjet bestemmingen voor London, het dichtst bij de City dacht ik, na London City Airport uiteraard. Maar er zijn er nog enkele in de omgeving, ietwat verder buiten de stad.
Bart
Biggin Hill is 1 van de populairste GA/bizjet bestemmingen voor London, het dichtst bij de City dacht ik, na London City Airport uiteraard. Maar er zijn er nog enkele in de omgeving, ietwat verder buiten de stad.
Bart
Rome has Bufalotta, Arizona has alotta BUFF..
wie het weet mag het zeggen. Erg veel is er nu nog niet bekend. Rotterdam krijgt in ieder geval vandaag de Safi Airways B767. Ik heb een vermoeden dat de meeste interessante kisten (landen buiten Europa) op Schiphol landen.Senior57 wrote:AK01 wrote:Ik woon er bijna langs, niets gehoord, lijkt me stug hoor.SquAdmin wrote:Ik ga er vanuit dat het Jetcenter op RTM off limits is tijdens de top. Weet iemand toevallig of de Doenkade (N209) ook gesloten zal worden?
goedemiddag vraagje zullen er veel in rtt landen of gaat het allemaal naar schiphol grtz Thomas
-------------
Bericht van http://www.nu.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/algemeen/1940790/extra ... n-top.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"
De meeste deelnemers komen maandag op de luchthaven aan, liet een woordvoerder weten.
In totaal reizen ongeveer dertig personen via Schiphol. De eersten arriveerden zondag al en de laatsten komen dinsdag aan."
Op de radio was vandaag te horen dat de A13 (Rotterdam-Den Haag) morgenochtend niet wordt afgesloten. Een rijbaan van de A4 wordt vanaf 06:00 tot 11:00 afgesloten. Dat geeft een beetje de tijden aan.
Op Rotterdam worden een stuk of 7 kisten verwacht. Inmiddels is er al een kort lijstje gepost met verwachtingen voor Schiphol.
Ik ben erg benieuwd waar de deelnemers uit Iran mee arriveren.
Op Rotterdam worden een stuk of 7 kisten verwacht. Inmiddels is er al een kort lijstje gepost met verwachtingen voor Schiphol.
Ik ben erg benieuwd waar de deelnemers uit Iran mee arriveren.
- maurits
- Scramble Addict
- Type of spotter: full military
- Subscriber Scramble: maurits
Hoi,
Iraanse delegatie was al op RTL nieuws 19.30u te zien dus ik vermoed met een civiele vlucht (Iran air?)
Greetz,
Maurits
Iraanse delegatie was al op RTL nieuws 19.30u te zien dus ik vermoed met een civiele vlucht (Iran air?)
Greetz,
Maurits
kind regards,
Maurits
Maurits
Zag op tv dat Iran gewoon met de lijndienst op Schiphol vanochtend is aangekomen...net als waarschijnlijk zovelen...Marcelb wrote: Ik ben erg benieuwd waar de deelnemers uit Iran mee arriveren.
___
Hoor net dat mevrouw Clinton haar hondje Lady kwijt is geraakt dus wie weet hoe lang ze hier nog is.....skycruiser wrote: 21:05 SAM4526 STN 757 (C32)
Staat er dus nog.
Rgds
Eric
er word met man en macht gezocht
Groet Ton
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: patric
Re: EHAM 31-03-2009
Ook naar Rtl gekeken gekekekn.Nozem wrote:Hoor net dat mevrouw Clinton haar hondje Lady kwijt is geraakt dus wie weet hoe lang ze hier nog is.....skycruiser wrote: 21:05 SAM4526 STN 757 (C32)
Staat er dus nog.
Rgds
Eric
er word met man en macht gezocht
Groet Ton