flying_kiwi wrote:Ze zijn in 03 geleased (toen ik bij Air Holland stage liep), dus met een lease van 7,5 jaar (schatting), zullen ze rond maart 2011 terug moeten.
Gr.
Yorden
Waar is deze schatting (7,5 jaar) op gebaseerd?
De AHQ is 20-02-2004 toegetreden. Met 7,5 jaar zal dat dan voor deze kist medio augustus 2011 zijn
De AHX is 30-10-2003 toegetreden, de AHY 17/10/2003. Dat zou dan medio april 2011 moeten zijn volgens jouw theorie?
mipo72 wrote:Sterker nog KLM heeft wat doorgeschoven gekregen van Martinair.
Wij ( KLM Catering Services ) gaan vanaf 1 Juli 2009 de catering verzorgen van Martinair zowel de pax als de cargo vluchten.
op dit moment zijn wij al druk bezig met de voorbereidingen zoals wagenpark,personeel enz enz.
Dit is niet wat ik bedoelde met doorschuiven. Ik bedoelde het doorschuiven van kisten. Overigens geheel off topic Gaat KLM ook de afhandeling van MP doen?
mipo72 wrote:Lijkt mij wel dat MP een kist eerder gaat huren bij de KLM dan bij de buitenlandse toko's.
Dat is precies wat ik bedoelde.Wellicht een idee voor de KLM om zo hun overcapaciteit op de long haul weg te zetten.
Voor totale KLM groep, waar MP nu ook tot behoort, levert dit een aanzienlijke kostenbesparing op.