Tourploeg 2009
Forum rules
- adz
- Scramble Addict
- Type of spotter: S2
- Subscriber Scramble: ja
Tourploeg 2009
Dames en Heren ook!
We zijn er weer op tijd bij dit jaar. We kunnen ons weer inschrijven voor dé Tour de France poule van dit forum.
Zie onderstaande link.
http://www.tourploeg.nl/n.html?g=6180&s=4340aba8" onclick="window.open(this.href);return false;
Er kan nog geen team samengesteld worden, maar als je je nu al aanmeldt krijg je een herinneringsmail als de lijst met renners compleet is. Hoef je er ook niet meer over na te denken.
Wielerse,
Ard
We zijn er weer op tijd bij dit jaar. We kunnen ons weer inschrijven voor dé Tour de France poule van dit forum.
Zie onderstaande link.
http://www.tourploeg.nl/n.html?g=6180&s=4340aba8" onclick="window.open(this.href);return false;
Er kan nog geen team samengesteld worden, maar als je je nu al aanmeldt krijg je een herinneringsmail als de lijst met renners compleet is. Hoef je er ook niet meer over na te denken.
Wielerse,
Ard
Re: Tourploeg 2009
Ik ben er weer bij deze zomer
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Wie twijfelt over deelname: Niet bang zijn om de poedelprijs te winnen.
Ik doe namelijk mee.
Ik doe namelijk mee.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Even een kick om dit nogmaals onder de aandacht te brengen. Nog 3 weken en de Tour gaat beginnen.
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Heb er weer zin in om de Tour te kijken!
Ik doe mee!
- Wijgert IJlst
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Wijgert IJlst
Is Lance Armstrong al weer hersteld van zijn blesure eerder dit jaar? Hoe is zijn conditie?
Kind Regards / Groeten,
Wijgert IJlst
Wijgert IJlst
-
- Scramble Rookie
wijgert Lance heeft inmiddelds al de ronde van italie gereden en is daar zesde geeindigd dus ik zou zeggen schrijf hem maar op voor de top 4 van de Tour
Ja hij deed mee aan de Ronde van Italie en deed het nog wel redelijk goed.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Hij is als 12e geeindigd in de Giro, en niet als 6e (Leipheimer was 6e).ricardo smit wrote:wijgert Lance heeft inmiddelds al de ronde van italie gereden en is daar zesde geeindigd dus ik zou zeggen schrijf hem maar op voor de top 4 van de Tour
- Wijgert IJlst
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Wijgert IJlst
Ah, de leipe Leipheimer op 6e... achter Robbert Geesink begreep ik. Of haal ik nu koersen door elkaar.
Ja, had even gemist dat Lance al weer had gefiets. Tja, 12e... kan er weinig over zeggen. Hij is aan z'n stand verplicht om in de buurt van de top 10 te eindigen denk ik... hij zal ook niet volle bak gegaan zijn in aanloop naar "zijn" tour.
Veel reizende sterren aan het front de laatste jaren, met z'n teugkomst wordt het samenstellen van een mooi en winnend tourploeg-team niet veel gemakkelijker. Zal wel spannend gaan worden in de uitslagen onderling denk ik.
Ja, had even gemist dat Lance al weer had gefiets. Tja, 12e... kan er weinig over zeggen. Hij is aan z'n stand verplicht om in de buurt van de top 10 te eindigen denk ik... hij zal ook niet volle bak gegaan zijn in aanloop naar "zijn" tour.
Veel reizende sterren aan het front de laatste jaren, met z'n teugkomst wordt het samenstellen van een mooi en winnend tourploeg-team niet veel gemakkelijker. Zal wel spannend gaan worden in de uitslagen onderling denk ik.
Kind Regards / Groeten,
Wijgert IJlst
Wijgert IJlst
Geesink reed de giro niet, dat was in de Dauphine Libere.Wijgert IJlst wrote:Ah, de leipe Leipheimer op 6e... achter Robbert Geesink begreep ik. Of haal ik nu koersen door elkaar.
Inderdaad, giro was waarschijnlijk een beetje warmrijden voor hem.Wijgert IJlst wrote:Ja, had even gemist dat Lance al weer had gefiets. Tja, 12e... kan er weinig over zeggen. Hij is aan z'n stand verplicht om in de buurt van de top 10 te eindigen denk ik... hij zal ook niet volle bak gegaan zijn in aanloop naar "zijn" tour.
Inderdaad, belooft een interessante tour te worden!Wijgert IJlst wrote:Veel reizende sterren aan het front de laatste jaren, met z'n teugkomst wordt het samenstellen van een mooi en winnend tourploeg-team niet veel gemakkelijker. Zal wel spannend gaan worden in de uitslagen onderling denk ik.
- adz
- Scramble Addict
- Type of spotter: S2
- Subscriber Scramble: ja
Zeker ook omdat een aantal toppers niet welkom zijn. Nu Boonen weer niet.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Vraag me eigenlijk af wat die in de Tour te zoeken zou hebben. Toen ik voor het eerst het kaartje van deze Tour zag, was mijn eerste gedachte "Dat wordt niets voor sprinters, ze komen nauwelijks op vlak terrein (behalve dan de laatste etappe, maar ja, om daar te komen moeten ze eerst wel al het hoogteverschil verteren)"adz wrote:Nu Boonen weer niet.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel