Dedicated forum to share your own recent photos with the rest of the community.
Please note large files may exist here before you start browsing!
Forum rules
This is the forum to share your recent aviation photos with the rest of the community, being photos not older than six months at the moment of topic opening. Theme-based topics, not about recent events, should go into the sub-forum.
Although we will not screen beforehand, we reserve the right to delete any images, especially if clearly unsharp or otherwise low in quality. For more information on how to upload you images, check this post. In topic titles, please use airfield names in stead of just codes, and be clear about what kind of photos your viewers can expect (e.g. CIV/MIL, location etc.).
Finally, bring any photo criticism understandable and to the point, not cynical or offensive! Simultaneously, do not feel offended by criticism per se, but simply explain your motives, taste et cetera, or ignore if you wish so.
adz wrote:Hoi Nusty (Martijn was het geloof ik, toch?)
Zoals altijd een aantal schitterende platen, maar persoonlijk vind ik de serie wat aan kracht inboeten door een aantal mindere foto's. Hierbij doel ik bijvoorbeeld op nrs. 8, 9 en 14. Deze foto's vind ik persoonlijk Nusty-onwaardig.
Het zou op mij krachtiger overkomen als je alleen de topfoto's laat zien hier, en daar heb je er genoeg van.
Groeten,
Ard
I don't like nr 6, but the rest is ok.
It looks like you cropped the aircraft a lot with nr 6!
adz wrote:Hoi Nusty (Martijn was het geloof ik, toch?)
Zoals altijd een aantal schitterende platen, maar persoonlijk vind ik de serie wat aan kracht inboeten door een aantal mindere foto's. Hierbij doel ik bijvoorbeeld op nrs. 8, 9 en 14. Deze foto's vind ik persoonlijk Nusty-onwaardig.
Het zou op mij krachtiger overkomen als je alleen de topfoto's laat zien hier, en daar heb je er genoeg van.
Groeten,
Ard
I don't like nr 6, but the rest is ok.
It looks like you cropped the aircraft a lot with nr 6!
Grt, Erik
I think you're both right, but it isn't the cropping this time, it's the heatwaves
Next winter I' ll make exact the same shots and let you say Ahhhh
adz wrote:Hoi Nusty (Martijn was het geloof ik, toch?)
Zoals altijd een aantal schitterende platen, maar persoonlijk vind ik de serie wat aan kracht inboeten door een aantal mindere foto's. Hierbij doel ik bijvoorbeeld op nrs. 8, 9 en 14. Deze foto's vind ik persoonlijk Nusty-onwaardig.
Het zou op mij krachtiger overkomen als je alleen de topfoto's laat zien hier, en daar heb je er genoeg van.
Groeten,
Ard
I don't like nr 6, but the rest is ok.
It looks like you cropped the aircraft a lot with nr 6!
Grt, Erik
I think you're both right, but it isn't the cropping this time, it's the heatwaves
Next winter I' ll make exact the same shots and let you say Ahhhh
Ah, I haven't thought about the heatwaves. Looking forward to the next shots then
, but you get the idea. Not meant as a harsh critique towards just Nusty, btw. I think a series of photo's would stand out more if it's quality before quantity. But hey, people know it when I like their pictures soon enough.
(Oh, these nightshifts...)
Gr,
Ard
# But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake #
Timm wrote:Heeft iemand de formatie vlucht van 2 bo-105's en n c182 op de plaat gezet? rond 1400 uur takeoff 27.
groetjes
Note, English only here
Whoops! I'm sorry
But, did someone catch the formation flight of 1 cessna 182 with 2 bolkow bo105's? They departed from 27 because of the strong wind at 22. I thought around 1400
hours?
Timm wrote:Heeft iemand de formatie vlucht van 2 bo-105's en n c182 op de plaat gezet? rond 1400 uur takeoff 27.
groetjes
Note, English only here
Whoops! I'm sorry
But, did someone catch the formation flight of 1 cessna 182 with 2 bolkow bo105's? They departed from 27 because of the strong wind at 22. I thought around 1400
hours?