lifeliner

ImageImageForum for all matters concerning Rotterdam airport (and control zone, including heliports).

Moderator: gatso76

Forum rules
ImageImage
Post Reply
mirage 69
Scramble Addict
Scramble Addict
Type of spotter: F3
Subscriber Scramble: mirage 69

lifeliner

Post by mirage 69 »

Ik weet dat er al een lifelinerreport topic is........maar heb alleen een vraag.

Kan je de lifeliner goed van buitenaf fotograferen?
Kan je bijvoorbeeld met je auto tot aan de hangaar van lifeliner 2 komen (fairoaksbaan....)

Dat zijn al weer 2 vragen

TIA

Rene
Firecat
Scramble Junior
Scramble Junior
Type of spotter: Civil

Re: lifeliner

Post by Firecat »

Het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik bij de Lifeliner 2 ben wezen kijken, dus of de situatie nog actueel is weet ik niet met 100% zekerheid.
Maar je kan de Fairoaksbaan uitrijden tot aan kinderdagverblijf "In de wolken" en je auto parkeren op het parkeerterrein tussen het KDV en het gebouw van Erasmus Party Service.
Als je langs het gebouw van Erasmus loopt kom je bij het hek aan de linkerzijde van de hangaar, daar vandaan kan je de heli vrij redelijke fotograferen.
Afhankelijk van de windrichting staat ie gunstig (westelijk) :D of ungunstig (oostelijk) :( .
TIP: Neem wel een trapje mee!!
En parkeer je auto niet op de inrit naar de hangaar, daar staat namelijk ook de bus van het MMT, een overijverige KMAR-diender o.i.d. zou daar moeilijk over kunnen doen.

Als voorbeeld een fotootje van een tijd terug (Excuses voor het watermerk :oops:)
Image

Greetz, René
eudokia
Scramble Master
Scramble Master
Subscriber Scramble: eudokia

Post by eudokia »

De situatie is daar niets veranderd en als je een kleine lens hebt, lukt het fotograferen ook prima door het hek.
mirage 69
Scramble Addict
Scramble Addict
Type of spotter: F3
Subscriber Scramble: mirage 69

Post by mirage 69 »

Dan weet ik voldoende!
Bedankt voor de (snelle) info!

Rene
Dutch Spotter
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard

Post by Dutch Spotter »

Hoi,

je kan de LL2 goed fotograferen van buitenaf. even je auto parkeren bij op de parkeerplaats bij de kindercrech "in de wolken". en dan kun je zo naar het hek lopen. Je mag er geen auto's voor parkeren ivm uitrukroute.
let er wel op, de heli parkeerd altijd met de neus is de wind...dus het kan zijn dat hij er niet echt gunstig voorstaat.
Dan is het wellicht wachten op een inzet.

gr DJ
Post Reply

Return to “Rotterdam-The Hague”