Ik weet dat er al een lifelinerreport topic is........maar heb alleen een vraag.
Kan je de lifeliner goed van buitenaf fotograferen?
Kan je bijvoorbeeld met je auto tot aan de hangaar van lifeliner 2 komen (fairoaksbaan....)
Dat zijn al weer 2 vragen
TIA
Rene
lifeliner
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: lifeliner
Het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik bij de Lifeliner 2 ben wezen kijken, dus of de situatie nog actueel is weet ik niet met 100% zekerheid.
Maar je kan de Fairoaksbaan uitrijden tot aan kinderdagverblijf "In de wolken" en je auto parkeren op het parkeerterrein tussen het KDV en het gebouw van Erasmus Party Service.
Als je langs het gebouw van Erasmus loopt kom je bij het hek aan de linkerzijde van de hangaar, daar vandaan kan je de heli vrij redelijke fotograferen.
Afhankelijk van de windrichting staat ie gunstig (westelijk) of ungunstig (oostelijk) .
TIP: Neem wel een trapje mee!!
En parkeer je auto niet op de inrit naar de hangaar, daar staat namelijk ook de bus van het MMT, een overijverige KMAR-diender o.i.d. zou daar moeilijk over kunnen doen.
Als voorbeeld een fotootje van een tijd terug (Excuses voor het watermerk )
Greetz, René
Maar je kan de Fairoaksbaan uitrijden tot aan kinderdagverblijf "In de wolken" en je auto parkeren op het parkeerterrein tussen het KDV en het gebouw van Erasmus Party Service.
Als je langs het gebouw van Erasmus loopt kom je bij het hek aan de linkerzijde van de hangaar, daar vandaan kan je de heli vrij redelijke fotograferen.
Afhankelijk van de windrichting staat ie gunstig (westelijk) of ungunstig (oostelijk) .
TIP: Neem wel een trapje mee!!
En parkeer je auto niet op de inrit naar de hangaar, daar staat namelijk ook de bus van het MMT, een overijverige KMAR-diender o.i.d. zou daar moeilijk over kunnen doen.
Als voorbeeld een fotootje van een tijd terug (Excuses voor het watermerk )
Greetz, René
- eudokia
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: eudokia
De situatie is daar niets veranderd en als je een kleine lens hebt, lukt het fotograferen ook prima door het hek.
- mirage 69
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: mirage 69
Dan weet ik voldoende!
Bedankt voor de (snelle) info!
Rene
Bedankt voor de (snelle) info!
Rene
- Dutch Spotter
- Scramble Die-Hard
Hoi,
je kan de LL2 goed fotograferen van buitenaf. even je auto parkeren bij op de parkeerplaats bij de kindercrech "in de wolken". en dan kun je zo naar het hek lopen. Je mag er geen auto's voor parkeren ivm uitrukroute.
let er wel op, de heli parkeerd altijd met de neus is de wind...dus het kan zijn dat hij er niet echt gunstig voorstaat.
Dan is het wellicht wachten op een inzet.
gr DJ
je kan de LL2 goed fotograferen van buitenaf. even je auto parkeren bij op de parkeerplaats bij de kindercrech "in de wolken". en dan kun je zo naar het hek lopen. Je mag er geen auto's voor parkeren ivm uitrukroute.
let er wel op, de heli parkeerd altijd met de neus is de wind...dus het kan zijn dat hij er niet echt gunstig voorstaat.
Dan is het wellicht wachten op een inzet.
gr DJ