Gerard wrote:Jan Stol wrote: Even voor de goede orde: dit is volgens mij Captain Caveman, niet de Heilige Badmuts

H.
![]() |
Gerard wrote:Jan Stol wrote: Even voor de goede orde: dit is volgens mij Captain Caveman, niet de Heilige Badmuts
En zo gewoon gebleven...Hurricane wrote:Gerard wrote:Jan Stol wrote: Even voor de goede orde: dit is volgens mij Captain Caveman, niet de Heilige Badmuts, dat kan wel zo zijn maar hij is aardig gevonden (en pas mijn inziens wel aardig in het rijtje tussen de Badmuts enz.). Hij is in elk geval down to earth
![]()
BlasfemieJan Stol wrote:Captain Caveman > zijne Holy Badmuts,
Nee, alleen als Hij dat wilJan Stol wrote:anytime.
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Heh bah, mislukt...Hans wrote:wil degene die vanmiddag geprobeerd heeft de gebruiker "Heilige Badmuts" aan te maken zich even bij mij melden? Je e-mail adres klopte niet, dus je activerings mailtje is niet aangekomen
Mij interesseert ook niets.Coati wrote:Is Elmer al gesignaleerd? Niet dat het mij iets interesseert, maar ik vraag het toch maar even.
dat denk jij, maar bewijs het maar!Stratofreighter wrote:Heh bah, mislukt...
Heb overigens wel een Elmo gesignaleerd:Stefan wrote:Mij interesseert ook niets.Coati wrote:Is Elmer al gesignaleerd? Niet dat het mij iets interesseert, maar ik vraag het toch maar even.
Groeten,
Stefan
En toch ben je al even opzoek naar (who cares??); k denk wel te weten waarom het nu even wat minder met hem gaatStefan wrote:Mij interesseert ook niets.Coati wrote:Is Elmer al gesignaleerd? Niet dat het mij iets interesseert, maar ik vraag het toch maar even.
Groeten,
Stefan