EHRD 30-09-2009 MIL
Moderator: gatso76
Forum rules
- Polleke_NL
- Scramble Addict
- Type of spotter: photography (military only)
- Subscriber Scramble: Ruud van Haaster
Re: EHRD 30-09-2009 MIL
ehh, gaat dit nog over de 30e of hebben we het inmiddels over 1 Oktober? Indien het laatste, moet het dan niet in een topic voor vandaag geplaatst moeten worden?
Ruud
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Heren,
Even een algemene noot, aansluitend op Ruud (Polleke) zijn bericht. Graag verwachtingen / movements en dergelijke bij de juiste dag te plaatsen. Probeer zoveel mogelijk termen als vandaag / vanmiddag / vanavond, morgen en overmorgen etc. te vermijden, want er is geen één vandaag Meld de datum! dit om verwarring te verkomen, zoals nu gebeurt.
Ik heb wat qoutes in het topic van 1 oktober gezet, dit naar eer en geweten.
Groeten Thijs
Even een algemene noot, aansluitend op Ruud (Polleke) zijn bericht. Graag verwachtingen / movements en dergelijke bij de juiste dag te plaatsen. Probeer zoveel mogelijk termen als vandaag / vanmiddag / vanavond, morgen en overmorgen etc. te vermijden, want er is geen één vandaag Meld de datum! dit om verwarring te verkomen, zoals nu gebeurt.
Ik heb wat qoutes in het topic van 1 oktober gezet, dit naar eer en geweten.
Groeten Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Volgens mijn info zou er rond 21:30 ook nog een italiaanse Falcon 50 zijn geweest met callsign I2029.
Slechts een minuut of 30 aan de grond geweest.
Theoretisch zou dat dan de MM62029 moeten zijn geweest...
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
cHabu wrote:Volgens mijn info zou er rond 21:30 ook nog een italiaanse Falcon 50 zijn geweest met callsign I2029.
21:30 lijkt me een beetje vroeg...bronRichard from Rotterdam wrote:Rond 23h40 stond voor het Jetcenter een Italiaanse Falcon 50, de MM62029. Hij stond nog met APU aan en werd van brandstof voorzien. Navigatielichten waren aan, leek er op alsof de kist nog weg moest.
Borobudur