Wilmington Trust Company is ook net als WFBN een beheerder voor eigenaren. Weet iemand we de actuele eigenaar van deze twee kisten was?B767-300ER wrote:Excuus, klopt, WTC (Willminton Trust Company) is de eigenaar van deze, via WFBN
Yorden
Wilmington Trust Company is ook net als WFBN een beheerder voor eigenaren. Weet iemand we de actuele eigenaar van deze twee kisten was?B767-300ER wrote:Excuus, klopt, WTC (Willminton Trust Company) is de eigenaar van deze, via WFBN
2? het gaat hier alleen toch maar om de BDU?flying_kiwi wrote:Wilmington Trust Company is ook net als WFBN een beheerder voor eigenaren. Weet iemand we de actuele eigenaar van deze twee kisten was?B767-300ER wrote:Excuus, klopt, WTC (Willminton Trust Company) is de eigenaar van deze, via WFBN
Yorden
De BDU en de BDY zijn eigendom van BCI Aircraft LeasingB767-300ER wrote:2? het gaat hier alleen toch maar om de BDU?flying_kiwi wrote:Wilmington Trust Company is ook net als WFBN een beheerder voor eigenaren. Weet iemand we de actuele eigenaar van deze twee kisten was?B767-300ER wrote:Excuus, klopt, WTC (Willminton Trust Company) is de eigenaar van deze, via WFBN
Yorden
Ik bedoelde eigenlijk de BDR en BDS, die waren namelijk van het lease bedrijf die failliet is gegaan.B767-300ER wrote:2? het gaat hier alleen toch maar om de BDU?flying_kiwi wrote:Wilmington Trust Company is ook net als WFBN een beheerder voor eigenaren. Weet iemand we de actuele eigenaar van deze twee kisten was?B767-300ER wrote:Excuus, klopt, WTC (Willminton Trust Company) is de eigenaar van deze, via WFBN
Yorden
Idd, ik wist ff niet om welke kist/kisten het ging op dat momentB767-300ER wrote:De discussie waar het hier om gaat/ging was ,als je terugleest,over de veiling van de BDU en het hoe en waarom ervan
Dat was nou precies ook mijn puntflying_kiwi wrote:Waarom er een veiling is van de BDU is mij onbekend, maar volgens mij niet als gevolg van een faillissement.
Yorden
En daarom heet dit het preathuysLars wrote:
Leuk al die manuals, maar zeker als je van je zelf vind dat je een professional in de industrie bent zou ik de volgende keer zorgvuldiger in dit soort discussies op scramble/airliners.net deel nemen.
Ik vind zowel daar als hier je post, puur door je woord keuze, redelijk opgeklopt/sensatie zoekend. Zonder dat je al de feiten had.
.