Transavia praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: Transavia praat/discussie/speculeer corner
Door de AIVD was deze man een paar jaar geleden nog positief getest
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
En ik neem aan dat je bedoeld dat alles dan in orde was .B767-300ER wrote:Door de AIVD was deze man een paar jaar geleden nog positief getest
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
jaSPL wrote:En ik neem aan dat je bedoeld dat alles dan in orde was .B767-300ER wrote:Door de AIVD was deze man een paar jaar geleden nog positief getest
Groeten Martijn
Sorry voor de verwarring
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Stratofreighter
- Scramble Master
Volgens het NOS-journaal van 18.00 uur heeft het Argentijnse ministerie van Justitie verklaard dat Transavia-collega's van Julio hem hebben aangegeven omdat ze zich hadden geërgerd aan zijn regelmatige opscheppen over zijn rol tijdens deze bewuste dodenvluchten...
Kijk het zelf maar na op http://player.omroep.nl/?aflID=4329874" onclick="window.open(this.href);return false; vanaf 02:15 tot 04:50
Misschien uiteindelijk een loos gerucht, misschien ook niet... We zullen het laatste over deze zaak nog niet gehoord hebben.
Kijk het zelf maar na op http://player.omroep.nl/?aflID=4329874" onclick="window.open(this.href);return false; vanaf 02:15 tot 04:50
Misschien uiteindelijk een loos gerucht, misschien ook niet... We zullen het laatste over deze zaak nog niet gehoord hebben.
November 2024 update at FokkerNews.nl....
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Je post een link naar het jeugdjournaal?
NOS item + video/audio waar je het over had: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... chten.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
NOS item + video/audio waar je het over had: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... chten.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stratofreighter
- Scramble Master
Ik vermoed dat die link "het laatst uitgezonden journaal" herbergt. Dat is dus nu het Jeugdjournaal , maar straks het Acht-Uur-journaal.Je post een link naar het jeugdjournaal?
Dan maar effe deze clip van 1 minuut 34, en die is zeker niet van het Jeugdjournaal...
http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... :5-570299/" onclick="window.open(this.href);return false;
November 2024 update at FokkerNews.nl....
De eerste die vertrekt is de PH-HST.B767-300ER wrote:Wanneer gaat welke?Roel wrote:En de tijden waarop de HSS en de HST terug keren naar GOL:
30SEP2009 HV051 P 73H 21:00 01:35/1 AMS LPA
01OCT2009 HV051 P 73H 02:20 10:45 LPA CNF
28OCT2009 HV051 P 73H 21:00 01:35/1 AMS LPA
29OCT2009 HV051 P 73H 02:20 10:45 LPA CNF
Tijden overigens UTC.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Beetje late reactie, maar had wat problemen met mijn internet (en vooral de hele computer), maar Julio P. zou volgens Netwerk van gisteren ten tijde van de dodenvluchten een marinevlieger zijn geweest (en zo staat hij ook in de Argentijnse archieven). Voor zover ik heb begrepen werden die vluchten altijd met Hercs uitgevoerd, en AFAIK waren die van de luchtmacht (begreep ik uit Vulcan 607). Nu kan ik me wel voorstellen dat ze die Hercs bij die vluchten marinejagers meestuurden om eventueel te zorgen voor een vrije drop-zone (er zou eens net op het droppingpoint een schip varen die al de tegenstanders zou redden), maar dat J.P. zelf de dodenvluchten uitvoerde lijkt mij niet zo zeker.Stratofreighter wrote:Ik vermoed dat die link "het laatst uitgezonden journaal" herbergt. Dat is dus nu het Jeugdjournaal , maar straks het Acht-Uur-journaal.Je post een link naar het jeugdjournaal?
Dan maar effe deze clip van 1 minuut 34, en die is zeker niet van het Jeugdjournaal...
http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... :5-570299/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- eudokia
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: eudokia
HV6088, de XRA, uit Toulon vliegt net het Nederlandse luchtruim binnen met 10 uur vertraging. Weet iemand de oorzaak ?
Geen idee, hij is in ieder geval niet naar AMS gekomen.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- Roel
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Nee
Wintersport Nederland:
Amsterdam - Innsbruck 7x
Eindhoven - Innsbruck 1x
Rotterdam - Friedrichshafen 1x
Rotterdam - Grenoble 4x
Rotterdam - Geneve 4x
Rotterdam - Innsbruck 7x
Rotterdam - Salzburg 8x
Amsterdam - Rovaniemi 1x
Wintersport Europa:
Brussel - Innsbruck 3x
Brussel - Salzburg 2x
Hamburg - Innsbruck 5x
Berlijn - Innsbruck 4x
Kopenhagen - Innsbruck 5x
Billund - Geneve 1x
1 toestel uitgeleased aan Sun Country, iemand daarover meer informatie?
Amsterdam - Innsbruck 7x
Eindhoven - Innsbruck 1x
Rotterdam - Grenoble 4x
Rotterdam - Geneve 4x
Rotterdam - Innsbruck 7x
Rotterdam - Salzburg 8x
Amsterdam - Rovaniemi 1x
Wintersport Europa:
Brussel - Innsbruck 3x
Brussel - Salzburg 2x
Hamburg - Innsbruck 5x
Berlijn - Innsbruck 4x
Billund - Geneve 1x
Krgds,
Roel
Roel
Met uitzondering van de CPH-INN zal de rest wel gedaan worden met Nederlandse kisten op W-vluchten?Roel wrote:Wintersport Nederland:
Amsterdam - Innsbruck 7x
Eindhoven - Innsbruck 1x
Rotterdam - Grenoble 4x
Rotterdam - Geneve 4x
Rotterdam - Innsbruck 7x
Rotterdam - Salzburg 8x
Amsterdam - Rovaniemi 1x
Wintersport Europa:
Brussel - Innsbruck 3x
Brussel - Salzburg 2x
Hamburg - Innsbruck 5x
Berlijn - Innsbruck 4x
Billund - Geneve 1x
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Afgelopen week gevlogen met de PH-HSA. Daarin zit nog geen werkend inflight entertainment systeem (zowel audio als video). Volgens de bemanning moet het IFE-systeem nog worden ingebouwd, aangezien het de nieuwste kist is in de vloot. Nu de vraag: als een kist per 1/7/2009 al in dienst is (dus ruim 4 maanden), wanneer en door wie wordt er dan IFE ingebouwd? En is dat bij alle toestellen zo gegaan?
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Volgens mij gebeurt dat in PRG bij CSA, dat moet ingepland worden en daar komt wel een ruime speling bij kijkenphkza wrote:Afgelopen week gevlogen met de PH-HSA. Daarin zit nog geen werkend inflight entertainment systeem (zowel audio als video). Volgens de bemanning moet het IFE-systeem nog worden ingebouwd, aangezien het de nieuwste kist is in de vloot. Nu de vraag: als een kist per 1/7/2009 al in dienst is (dus ruim 4 maanden), wanneer en door wie wordt er dan IFE ingebouwd? En is dat bij alle toestellen zo gegaan?
Adiso, H.
Groeten,
Ron
Ron
Ze halen de IFE-systemen voor de nieuwe kisten uit de oude kisten die er de komende tijd uitgaan i.v.m. vlootvernieuwing (Stukje kostenbesparing). De HZA is inmiddels al buiten dienst en er zal dus binnenkort wel een nieuwe kist vliegen met het IFE-systeem uit de HZA.phkza wrote:Afgelopen week gevlogen met de PH-HSA. Daarin zit nog geen werkend inflight entertainment systeem (zowel audio als video). Volgens de bemanning moet het IFE-systeem nog worden ingebouwd, aangezien het de nieuwste kist is in de vloot. Nu de vraag: als een kist per 1/7/2009 al in dienst is (dus ruim 4 maanden), wanneer en door wie wordt er dan IFE ingebouwd? En is dat bij alle toestellen zo gegaan?