Jonge spotters betast. Dader gepakt
Forum rules
-
- Scramble Junior
Re: Jonge spotters betast. Dader gepakt
Een tijdje geleden heeft een meneer mijn oma lastiggevallen met vieze praat. Mijn oma omschrijft de man ook in de 60. Misschien dat zijn interesse in jongetjes later is gekomen. Het was in ieder geval niet pluis. En dat was bij de Polderbaan. Dit was al een tijdje terug..maar ze gaat nu wel aangifte doen. Want ze zou hem herkennen.
Ik wou dit eventjes bijdragen. Deze man is dus al een tijdje bezig.
Ik wou dit eventjes bijdragen. Deze man is dus al een tijdje bezig.
Apart verhaal. De gemiddelde 16/17 jarige is toch zeker in staat om een 67 jarige in de kreukels te meppen als ie aan je zit?
Greetz,
Patrick
Patrick
Ja en dan waren de reacties hier ineens heel anders geweest en had dat tuig de cel in gemoeten omdat ze geen 'respect voor ouderen' hebben. Ik bedoel hier alleen mee te zeggen dat als het verhaal andersom was geweest er wel weer ergens anders commentaar op geweest was.SquAdmin wrote:Apart verhaal. De gemiddelde 16/17 jarige is toch zeker in staat om een 67 jarige in de kreukels te meppen als ie aan je zit?
Dus in plaats van: "Oude man opgepakt omdat hij aan jongetjes zat" was het verhaal dan geweest: "2 minderjarige jongens opgepakt om mishandelen oudere man".
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Dit wel zwart-wit gezien (maar niet geheel ondenkbaar); wat mij wel verbaasd is dat 'men' het normaal vind dat een onbekend iemand ongevraagd aan je zit.....kiwi wrote:Ja en dan waren de reacties hier ineens heel anders geweest en had dat tuig de cel in gemoeten omdat ze geen 'respect voor ouderen' hebben. Ik bedoel hier alleen mee te zeggen dat als het verhaal andersom was geweest er wel weer ergens anders commentaar op geweest was.SquAdmin wrote:Apart verhaal. De gemiddelde 16/17 jarige is toch zeker in staat om een 67 jarige in de kreukels te meppen als ie aan je zit?
Dus in plaats van: "Oude man opgepakt omdat hij aan jongetjes zat" was het verhaal dan geweest: "2 minderjarige jongens opgepakt om mishandelen oudere man".
H.
Groeten,
Ron
Ron
DE JONGENS HEBBEN ZEER VERSTANDIG GEHANDELDkiwi wrote:Ja en dan waren de reacties hier ineens heel anders geweest en had dat tuig de cel in gemoeten omdat ze geen 'respect voor ouderen' hebben. Ik bedoel hier alleen mee te zeggen dat als het verhaal andersom was geweest er wel weer ergens anders commentaar op geweest was.SquAdmin wrote:Apart verhaal. De gemiddelde 16/17 jarige is toch zeker in staat om een 67 jarige in de kreukels te meppen als ie aan je zit?
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Echt geweld was misschien niet nodig, maar als ik die jongens was had ik 'm toch op z'n minst beet gehouden tot de politie kwam. Of een fijne foto van 'm gemaakt, die camera moet toch binnen handbereik zijn geweest. Anyway, viespeuk is gepakt, en daar gaat het om.
Naar een inrichting met zo iemand. Vreemd dat deze mannentjes altijd aan jongens friemelen, als dame heb ik gelukkig (afkloppen...) nooit van iemand last gehad... Ben dan ook geen 16 meer
Heel goede en snelle actie van die jongens. Beter direct actie nemen, dan het later thuis te dan.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
Of gewoon het kenteken noteren...phkza wrote:Echt geweld was misschien niet nodig, maar als ik die jongens was had ik 'm toch op z'n minst beet gehouden tot de politie kwam. Of een fijne foto van 'm gemaakt, die camera moet toch binnen handbereik zijn geweest. Anyway, viespeuk is gepakt, en daar gaat het om.
Borobudur
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Mad Viper
Kan ja maar volgens mij gaat dat een beetje lastig op het panoramaterras
Cheers, Michel
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
hehe, mijn eerdere opmerking geldde voor de mensen die met het betreffende persoon in de auto zijn meegeredenMad Viper wrote:Kan ja maar volgens mij gaat dat een beetje lastig op het panoramaterras
Borobudur
Weet eigenlijk iemand hoe het met onze ''grote vriend'' is afgelopen?
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Ik heb niks meer gehoord van de KMAr. Hij zou wel vast hebben gezeten..
Zal deze week toch is informeren.
Zal deze week toch is informeren.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=61373Voor een juridische update. (Justitie wil dat "meneer" naar een kliniek gaat, maar eerder heeft dit niet geholpen.)
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Thanks voor de update,afwachten op de uitspraak