Dit is de letterlijke quote van je van een pagina terug.... ik weet echt niet hoe ik dat anders moet lezen dan dat jij beweert dat KLM de meest bekende maatschappij ter wereld is.B767-300ER wrote:KLM heeft inderdaad de grootste naamsbekendheid ter werled.
Dat bestrijd ik. Ik heb al uitgelegd waarom en bewijs daarvoor geleverd.
Maar nog meer bestrijd ik de praktijk van het dumpen van uit de duim gezogen feiten, zonder ook maar één bewijs daarvan te geven. Het is hier schering en inslag en wat mij betreft is dit wel het toppunt. Als je er even neutraal over nadenkt dan kan je toch zelf ook wel beredeneren dat het erg onwaarschijnlijk is. Lufthansa, British Airways, Air France en de Amerikaanse maatschappijen bedienen veel meer bestemmingen en vervoeren vele malen meer passagiers. De KLM vliegt niet eens naar alle continenten!
In elk geval betrouwbaarder dan jouw feiten.... als je de moeite had genomen om op de link te klikken had je gezien dat de complete lijst ook gewoon vermeld staan. Ik daag je dus uit om een land te vinden dat niet op die lijst staat. Dan kan je bewijzen dat het niet betrouwbaar is.B767-300ER wrote:(sinds wanneer is wikipedia een bron, daar iedereen daar vrij iets op kan zetten??)
Maar goed ik begrijp dat het wederom verspilde moeite is om om onderbouwing te vragen. Dat is blijkbaar een vies woord. Men gelooft liever in de eigen fantasie...
Erwin